Wie word DE Herfstkampioen Regioklasse D? En welke treenert haalt de kerst niet?

• Snuitert

Ik denk zelf dat HVBS DE herfstkampioen word en de treenert van We Have de kerst 100% niet haalt…!

Wat jullie collega's uit dezelfde klasse?

Zijn jullie tevreden over de resultaten? Haalt die treenert eigenlijk wel het maximale uit de ploeg? Loop jij ook al weken ontevreden rond omdat je die welverdiende basisplaats maar niet krijgt..?

Hier kun je vrijuit je mening geven want wij helpen elkaar als D-ers onderling! Bij elke wedstrijd kunnen we onderling 1 front vormen tegen degene die jou team dwarsboomt…!

• EnormLid

@!#$ ! Ga lekker ff aan iemands stoelpoten zitten zagen !

Hoop dat jij ontslagen wordt voor de kerst !

• EnormLid

en dat @!#$ daarmee bedoel ik het mannelijk geslachtsdeel !

• Snuitert

Ha ha, jij bent idd een Enorm Lid..!

Je hoeft niet te reageren als je geen humor hebt of dit toevallig iets te serieus oppakt… Zonde van je tijd joh dan mensen als ik…

Wij uit de regio D hebben wel de normen en waarden (tot jij erbij kwam) om te vermelden van welke vereniging we zijn en zoniet dit onderling erg duidelijk is vanwege de LEUKE opmerkingen.

Maar op jou niveau: Ik speel bij heel verassend bij HVBS!!

Heb zoals iedereen mijn club hoog in het vaandel en voor de rest is het gewoon gein zodat als je elkaar tegenkomt op de velden je een leuk praatje hebt met de tegenstander voor en na de match.

Gr. Snuitert

• nr 5

Goeie Snuiterd,

Kampioen is vanzelf sprekend Hvbs maar dat komt meer omdat de concurentie elkaar afslacht.

En de treenert is voor mij ook duidelijk na dit weekend als ik op de bank moet beginnen!!!

Dus treenert let goed op wat je doet anders kun je binnenkort bij Lotus of Sds aan het werk!!

En wat betreft een front vormen ben ik het wel met je eens,komt de gezelligheid ten goede in de competitie.

• Snuitert

Even allert blijven nr. 5.

Het is SnuiterT en op onze treenert is weinig aan te merken! (Hij staat trouwens op een heel leuk filmpje op www.volendam.nl vol trots over zijn zoon bij Jong Volendam). Denk dat SDS en Lotus ook een prima treenert hebben en gewoon een beetje pech hebben zoals wij gemerkt hebben toen wij mochten aantreden tegen hun. De 2e match zal een stuk zwaarder worden… Dus die trainers zijn in mijn ogen ook wel veilig. Ik hou het op We Have…

Wij halen het maximale uit de ploeg en wie fit is en de regels nakomt speelt. Dat jij daar op andere manieren onderuit denkt te komen heeft onze treenert wel door zoals je merkt! Gewoon zitten met je donder als dat moet, zal je zaterdag trouwens weinig last van hebben denk… Daar gaat de gemiddelde lengte…

Tot trains nr.5!!

• nr 5

Sorry Snuitert heb het niet goed gelezen.

Ik zit helemaal niks zaterdag.

Dinsdag kon ik thuis blijven van de treenert omdat ik hoogst persoonlijk de punten binnen gesleept hebt zaterdag,natuurlijk wel op aangeven van jou!!!!

En vanavond moet ik het rustig aan doen anders ben ik zaterdag niet fit en je weet een niet fitte nr 5 is punt verlies!!

Tot vanavond aan de kaart tafel pik.

• Snuitert

Jij hebt idd de hoop uit We Have weggeschoten ja, belangrijke doelpuntjes!

Doe maar rustig aan vanavond en reserveer maar vast een tafeltje dan.

Zaandam uit altijd lastig!

• nr 5

Doe ik maat en doe je best vanavond en de groeten aan de treenert!!

• nr 12

He mannen.

Wij hebben 2 trainers en 2 coachen, dus.

Als er een weggaat hebben we altijd nog een achter de hand.

Lotus heeft zeker een goede trainer/ coach, wij hebben hem proberen over te halen om naar ons te komen, maar helaas.

Denk dat alle verenigingen hun trainers/ coachen houden, is moelijk zat om tegenwoordig dat soort mensen te vinden en te houden.

Groete nr 12