hier gaan we weer voor de volgende ronde!
Groene ster - internos
deze derby in brabant zal een interressante wedstrijd worden. internos gaat denk ik hier de punten weghalen, groene ster heeft wel een hele teleurstelling gehad afgelopen weekend en zijn die nog niet te boven.
V&S - hurry -up
dit word een eitje voor hurry-up. ze hebben zich afgelopen weekend goed hersteld van het verlies een week eerder. ook v&s word aan de zege kar gespannen.
swift - udsv
dit is voor swift weer een wedstrijd om alles weer recht te zetten na het zware verlies tegen aalsmeer! udsv is daar de ultieme tegenstander voor
mhv - bevo
dit kan wel eens een hele leuke wedstrijd worden. ploegen kennen elkaar goed en mhv heeft hier nog niet zomaar gewonnen, maar ondanks het spelen zonder hars weten ze toch de puntjes in mill te houden, zodat de platte kar nog niet helemaal afbesteld hoeft te worden!
hercules - dss.
zal dss eindelijk loon na werken krijgen? ze verliezen elke week niet heel dik en kunnen dus toch aardig mee. ik denk dat hercules zich vergist en dss er met de winst vandoor gaat.
loreal - aalsmeer
ook hier een leuke wedstrijd denk ik. word het publiek weer net zo verwend als 2 weken geleden tegen hurry-up? alles is in ieder geval aanwezig om er weer een waar spektakel stuk van te maken. namelijk 2 goede ploegen! die willen handballen. nipte winst voor de thuisploeg
volendam - white demons.
kan hier white demons zijn goede resluttaat tegen groene ster voortzetten en haar 1e 2 punten in een uitwedstrijd halen dit seizoen? ik zeg nee, broodje paling houd de punten aan de dijk!
suc6 allemaal