1e divisie ronde 10 Heren

• therock

hier gaan we weer voor de volgende ronde!

Groene ster - internos

deze derby in brabant zal een interressante wedstrijd worden. internos gaat denk ik hier de punten weghalen, groene ster heeft wel een hele teleurstelling gehad afgelopen weekend en zijn die nog niet te boven.

V&S - hurry -up

dit word een eitje voor hurry-up. ze hebben zich afgelopen weekend goed hersteld van het verlies een week eerder. ook v&s word aan de zege kar gespannen.

swift - udsv

dit is voor swift weer een wedstrijd om alles weer recht te zetten na het zware verlies tegen aalsmeer! udsv is daar de ultieme tegenstander voor

mhv - bevo

dit kan wel eens een hele leuke wedstrijd worden. ploegen kennen elkaar goed en mhv heeft hier nog niet zomaar gewonnen, maar ondanks het spelen zonder hars weten ze toch de puntjes in mill te houden, zodat de platte kar nog niet helemaal afbesteld hoeft te worden!

hercules - dss.

zal dss eindelijk loon na werken krijgen? ze verliezen elke week niet heel dik en kunnen dus toch aardig mee. ik denk dat hercules zich vergist en dss er met de winst vandoor gaat.

loreal - aalsmeer

ook hier een leuke wedstrijd denk ik. word het publiek weer net zo verwend als 2 weken geleden tegen hurry-up? alles is in ieder geval aanwezig om er weer een waar spektakel stuk van te maken. namelijk 2 goede ploegen! die willen handballen. nipte winst voor de thuisploeg

volendam - white demons.

kan hier white demons zijn goede resluttaat tegen groene ster voortzetten en haar 1e 2 punten in een uitwedstrijd halen dit seizoen? ik zeg nee, broodje paling houd de punten aan de dijk!

suc6 allemaal

• lol

Groene ster - internos–> zeker Internos

V&S - hurry -up–> Hurry Up ruim, zeer ruim

swift - udsv–> Swift, met minimaal 5 verschil

mhv - bevo–> stuntje voor BEVO

hercules - dss.–> Hercules heeft wat goed te maken na het grote verlies

loreal - aalsmeer–> spannend, gelijkspel in de laatste minuut

volendam 2 - white demons–> nipte winst voor volendam 2

• kieperkiller

Groene ster - internos……tja internos is steeds net nie,kan net nie en wint net nie,maar derby net wel!

V&S - hurry -up……hury-up weer op goede voet? dan andere ledematen maar heel zien te houden,met winst terug uit het hoge noorden.

swift - udsv…..swift weer bij de les? wees niet bang peeters,uwe punten blijven in arnhem.

mhv - bevo……leuk,en benieuwd wie er gaan spelen voor de limbo mannen,en wordt mill wel de ideale plaats om voorwaartse lijn door te trekken?koffie met gebak?weerzien met bekende gezichten?altijd leuk.punten in mill!

hercules - dss……. ook al doet dss leuk mee,de moed zakt ook wel een keer in de schoenen,ik zet m,n schoen dan ook maar op hercules.

loreal - aalsmeer……..loreal doet het thuis goed,maar krijgt het lastiger dan tegen h-up,met koppie erbij winst,of gooit zwarte piet roet in het eten?

volendam - white demons.de demonen halen hier een puntje weg.

• #5 - Harry

1) Denkit/Groene Ster - Internos

2) V en S - Mannak/Hurry Up

3) Schuytgraaf/Swift - UDSV

4) TB Europe/MHV'81 - Euroteh/Bevo Hc 2

5) Hercules - DSS

6) Loreal - FIQAS/Aalsmeer 2

7) Kras/Volendam 2 - White Demons

1) Denkit/Groene Ster thuis ongeslagen. Staan ook hoger op de ranglijst dan Internos. Internos gaat hier ten onder.

2) Mannak/Hurry Up blijft ondanks het verlies in en tegen Venlo mijn favoriet. Tegen V en S zullen ze de punten eenvoudig behouden.

3) Heeft UDSV zich intussen ingeschreven voor een recreantentoernooi? Schuytgraaf/Swift wint.

4) Euroteh/Bevo Hc 2 heeft weer eens gewonnen. Tegen TB Europe/MHV'81 kan deze ploeg stunten. Bijna een thuiswedstrijd voor beide ploegen. Euroteh/Bevo Hc 2 wint?

5) Moeilijk. FIQAS/Aalsmeer 2 won van Schuytgraaf/Swift! Nice.. Loreal is in een flow, echter gaat er dit weekend iets mis. FIQAS/Aalsmeer 2 wint.

6) Omdat de wedstrijd in Volendam is..Kras/Volendam 2 behoudt de punten.

• #4 - Barry

Groene ster - internos

De groene sterren sterren zijn keihard uit de hemel gekegeld afgelopen weekend en verliezen van Internos dat langzaam in een kleíne flow is gekomen. Benieuwd hoe lang ze dat volhouden maar in prinzipe zal dat dit weekend tegen groene ster nog goed gaan.

V&S - hurry -up

Mooie zege voor Zwartemeer het afgelopen weekend, ook in het (voor sommige maar niet H-up) “verre” noorden geen probleem tegen toch tanige V&S'ers - die zich kranig proberen te weren maar simpelweg niet genoeg in huis hebben.

swift - udsv

Swift zal inderdaad uitermate gemotiveerd aan de start verschijnen na de overdreven nederlaag in Aalsmeer door vooral keeper Groeneveld. Daar punten verloren die meer ploegen gaan verliezen. Tegen UDSV kunnen spelers lekker hun spelletje spelen en toewerken naar een flinke overwinning.

mhv - bevo

MHV heeft met wederopstanding dubbelhandige van B. meer schotkracht dan Bevo in huis en gaat daardoor winnen. Desalniettemin moet MHV er hard voor werken want jonge honden - olv de keeper - gaan er volle bak voor!

hercules - dss.

Het Hercules wint, daar DSS geen achilleshiel zal kunnen vinden…..

loreal - aalsmeer

Loreal uit is een van de zwaarste uitwedstrijden in de competitie geworden. Toch - in deze vervelend oververedelde “Zoepkoel” - moet het mogelijk zijn punten van de promovendus af te snoepen. En Aalsmeer, vermits compleet, zou dit kunnen bewerktstelligen. Toch is Loreal favoriet in haar thuiswedstrijd, maar hoop ik op Aalsmeer.

volendam - white demons.

White Demons speelt nu uit en maakt geen kans door zonder thuisvoordeel te moeten spelen. Zeker tegen Volendam is WD niet opgewassen. Nipte zege Volendammers, die nu toch graag (thuis) wat punten zouden willen pakken om degradatiemogelijkheden al vroeg (zonder spelersbeperkingen) te kunnen elimineren.

• Lachende 3e

Groene Ster - Internos

G.S. heeft tot op heden nog geen thuiswedstrijd verloren. Ook dit keer niet.

V&S - Hurry -Up

Hurry-Up scoord makkelijker dan de boys uit de Blauwe Stad en winnen in de 2e helft toch nog vrij gemakkelijk.

Swift - UDSV

Appeltje Eitje, met of zonder hars.Punten blijven in arnhem.

MHV - Bevo

Als de tegenstander Aalsmeer zou zijn kon ik de “kniekiller” antwoorden met: “de A-jeugd natuurlijk. Nu denk ik allen die niet met het 1e mee moeten naar Mill afreizen. Koffie met gebak? Nooit gehad. Bevo moet zeker zelf de vlaai mee nemem. Punten voor Mill, ondanks het gebrek aan ”over kill".

Hercules - DSS

Haagse Harry en zijn jongens nemen de punten mee naar huis.

Loreal - Aalsmeer

Ik de race naast Mill om een periode moet Loreal wel winnen.

Lijkt mij te doen, tegen A -en B jeugd.

Volendam - White Demons

Volle winst voor onze boys uit het Brabantse (en dat met hars).

• Bananza

Groene ster - Internos

Brabantse derby die helaas niet spectaculair gaat worden. Groene ster wint vrij eenvoudig.

V&S - Hurry-Up

Wordt een makkelijke zege voor Hurry-Up die gewoon het betere van het spel hebben.

Swift - Udsv

Na de toch wel ruime nederlaag tegen Aalsmeer van vorige week zijn de Arnhemmers het verplicht om hier een walk over van te maken. Zorg dat de armen aan de romp blijven dan komt het wel goed, UDSV kansloos.

MHV - Bevo

De platte kar hoeft niet besteld te worden, want dit is geen kampioensteam. Maar de punten houden ze deze week wel thuis. Tegen het jeugdige Bevo is het toch de hars die een grote factor gaat spelen.

Hercules - Dss

DSS kan hier Hercules wel eens gaan verrassen. Spannende wedstrijd die met een minimaal verschil wordt beslist in het voordeel van DSS.

Loreal - Aalsmeer

De leukste wedstrijd van het weekend op papier. 2 ploegen die lekker snel en technisch handbal spelen. Makkelijk zal het niet worden voor Loreal, zeker niet aangezien Aalsmeer 1 dit weekend vrij is (lachende 3e). Toch Loreal thuis moeilijk te kloppen dit seizoen.

Volendam - White demons

Hoewel de Demoontjes thuis met een bal spelen zo glad als een paling, gaan ze het hier niet redden. Volendam wint met een klein verschil.

• Grote trom

Groene ster - internos

Derby. Alles open! Ook het doel van Groene Ster. winst voor Internos

V&S - hurry -up

Dit moet voor HU zijn.

swift - udsv

Swift, plichtmatig. Verder niets.

mhv - bevo

Leuke pot op papier. Puntern blijven in Mill. miniem verschil

hercules - dss

Winst voor DSS

loreal - aalsmeer

Winst voor Aalsmeer. Zit net iets meer handbal in die ploeg.

volendam - white demons

WD wint alleen thuis. Punten blijven in Volendam