De competitie begint een beetje vormen aan te nemen, speelronde 6 deze week, steeds meer ploegen hebben genoten van hun weekendje rust, of is het juist een vervelende onderbreking. Ik vind het vervelend dat de stand nu onoverzichtelijk is, maar verder is het niet onaardig een weekje rust.
Ronde 6:
PSV - Heerle
De opvallende koploper PSV blijft winnen, hoewel ze afgelopen weekend het 1e puntverlies leden bij Ventura. Is dit het begin van het einde of is Heerle niet opgewassen tegen het nieuwe PSV. Ik denk het laatste 25-19.
Sittardia 2 - Atomium'61
Sittardia 2 nog puntloos, Atomium bovenin terug te vinden, in Sittard altijd lastig winnen. Maar ik denk toch dat het Atomium lukt. 25-30.
Wings - Ventura
2 ploegen die toch nog niet helemaal draaien hoe ze willen, hoewel Ventura als eerste een punt van PSV heeft afgesnoept en Wings de week ervoor afgedroogd werd. Is Wings nu wel bij de les? Anders raken ze ver achterop. Ik denk 28-28.
Hellas 2 - Gemini
De samenstelling van Hellas 2 is altijd spannend, maar in een thuiswedstrijd schat ik ze toch redelijk hoog in. Gemini nog niet de ploeg van vorig jaar, vanaf nu wel? ik denk 25-24.
Witte Ster'75 - Quintus 2
Quintus 2 moet hier kunnen winnen, zo'n zondagwedstrijd moet te doen zijn voor de reserves uit Kwinstheul, met een beetje aanzetten is de wedstrijd op tijd beslist. 21-27
DIOS even een weekendje rust!