Hoofdklasse B Heren Ronde 6

• Voorspeller

De competitie begint een beetje vormen aan te nemen, speelronde 6 deze week, steeds meer ploegen hebben genoten van hun weekendje rust, of is het juist een vervelende onderbreking. Ik vind het vervelend dat de stand nu onoverzichtelijk is, maar verder is het niet onaardig een weekje rust.

Ronde 6:

PSV - Heerle

De opvallende koploper PSV blijft winnen, hoewel ze afgelopen weekend het 1e puntverlies leden bij Ventura. Is dit het begin van het einde of is Heerle niet opgewassen tegen het nieuwe PSV. Ik denk het laatste 25-19.

Sittardia 2 - Atomium'61

Sittardia 2 nog puntloos, Atomium bovenin terug te vinden, in Sittard altijd lastig winnen. Maar ik denk toch dat het Atomium lukt. 25-30.

Wings - Ventura

2 ploegen die toch nog niet helemaal draaien hoe ze willen, hoewel Ventura als eerste een punt van PSV heeft afgesnoept en Wings de week ervoor afgedroogd werd. Is Wings nu wel bij de les? Anders raken ze ver achterop. Ik denk 28-28.

Hellas 2 - Gemini

De samenstelling van Hellas 2 is altijd spannend, maar in een thuiswedstrijd schat ik ze toch redelijk hoog in. Gemini nog niet de ploeg van vorig jaar, vanaf nu wel? ik denk 25-24.

Witte Ster'75 - Quintus 2

Quintus 2 moet hier kunnen winnen, zo'n zondagwedstrijd moet te doen zijn voor de reserves uit Kwinstheul, met een beetje aanzetten is de wedstrijd op tijd beslist. 21-27

DIOS even een weekendje rust!

• Rick Verbunt

PSV - Heerle

PSV is goed bezig tegenwoordig, Heerle begint ook zijn draai te vinden, ik denk een nipte overwinning voor PSV 27-25

Sittardia 2 - Atomium '61

Het wordt tijd dat sittardia punten pakt, maar dat gebeurt nog niet in deze wedstrijd. 22-29

Wings - Ventura

Wings uit is altijd lastig, daarom verwacht ik eerlijk gezegd ook dat wings de punten thuis houdt, ik verwacht ook dat ze op scherp staan na het pak slaag van vorige week 30-24

Hellas 2 - Gemini

Ik hoop van harte dat gemini de punten mee naar huis neemt, geen kwaad woord over hellas maar het spel van gemini kan ik waarderen, spannend wordt het zowiezo ik ga voor 24-26

Witte ster '75 - Quintus 2

Zodra roy meijs en kevin okkers niet meespelen is witte ster kansloos, ik weet niet of tachos speelt maar ik verwacht dat de punten zowiezo naar quintus gaan en ga met de voorspeller mee in zijn score 21-27

• blabla

psv

atomium

ventura

gemini

quintus