Voorspellingen ronde 6 regio C mannen

• kreupele speler

saturnus 72-ehc, ehc wint met 25-30

saturnus-snelwiek 2 lastig, maar dankzij 5 meihal gaat saturnus met 1 punt winnen 21-20

unitas-northa ren je rot wedstrijd, 35-33

des 72-hellas 3, eitje voor hellas, 18-29

hercules 3-hwc, hercules 3 thuis sterk, maar hwc toch licht favoriet, maar stuntje hercules door een punt te pakken, 27-27

• nr6

Saturnus 72 - EHC

winst voor EHC

Saturnus - Snelwiek

Saturnus

Unitas - Northa

denk dat er wel veel gevallen zal worden.

uitslag is een beetje afhankelijk van hoe de scheidsrechters met alle tumult (die er zeker zal zijn) omgaan.

DES - Hellas

vrij makkelijk voor Hellas

Hercules - HWC

Hercules heeft nu zijn oefperiode erop zitten en het echte werk kan beginnen.

HWC is tot nu toe de beste ploeg.

ik zet weer in op hercules (zeker voor de 3e helft)

• BillC.

Saturnus '72 - EHC

Saturnus '72 heeft op vrijdagavond al een bekerwedstrijd, zit krap in de spelers momenteel een geeft aan moeite te hebben met teams die op snelheid spelen.

Met EHC als tegenstander hebben zij ook dit keer geen kans, (OK voor Tank een close finish… 11 verschil) <> 22-33

Saturnus - Snelwiek

Saturnus komt hier met veel moeite als winnaar uit de strijd <> 24-22

Unitas '63 - Northa

Unitas ‘63, alleen nog overwinning weten te behalen tegen Saturnus ’72, zullen er alles aan doen om de punten in huis te houden. Northa klein kansje als het als team blijft spelen en zich niet uit de wedstrijd laat halen door de scheidsrechters. Ga toch voor het thuis team <> 23-21

DES ' 72 - Hellas

Weet niet wat er aan de hand is met DES '72 (Dik verlies tegen DWS) als er geen verandering komt in deze situatie, zal Hellas dat genadeloos afstraffen <> 20-28

Hercules - HWC

HWC gaat hier de eerste punten verliezen <> 32-28

• Joehoe alias B &amp; A boy

Saturnus '72 - EHC

Saturnus Zal er alles aan doen om niet te verliezen maar doordat zij een tekort aan spelers hebben houden ze het de tweede helft niet meer bij! Ehc wint met een groot verschil.

Saturnus - Snelwiek

Ik denk dat het heel spannend wordt en dat Snelwiek aan het eind net wint met 1 punt verschil

Unitas '63 - Northa

Unitas verliest vaak maar net.. Nu gaan ze net winnen.

DES ' 72 - Hellas

Appeltje eitje voor Hellas

Hercules - HWC

Hercules is zeker een lastige tegenstander maar dat is HWC ook. Het zal een zeer harde aantrekkelijke pot worden.. maar de punten gaan mee naar Vlaardingen.

• heineken

Saturnus '72 - EHC

Als EHC ervoor zorgt dat de linkeropbouwer niet op schot raakt, raken de mannen uit Ridderkerk snel de weg kwijt en door de smalle selectie(jaja daar is ie weer) rent EHC naar een nipte overwinning….punt of 10 verschil

Saturnus - Snelwiek

Beide sterke dekking, geen lucht voor een snelle aanval…..maar denk dat Snelwiek uit en thuis een groot verschil is(oja en met of zonder Moshen). Punten blijven in de 5-meiHel

Unitas '63 - Northa

Welk team wil er ook verdedigen. Beide teams snel in de aanval, 60 minuten lang, maar wie wil/kan er ook snel terug. Ik gun ze een gelijk spelletje.

DES ' 72 - Hellas

2 vingers in de neus voor Hellas, als het 2de niet teveel opeist.

Hercules - HWC

HWC nog zonder puntverlies, Hercules heeft de smaak na Snelwiek ook aardig te pakken. Worden 60 zware, spannende minuten voor beide teams. HerculesWintClose

• De Tank

Heerlijk om weer lekker zo de underdog te zijn hahaha en die bekerwedstrijd spelen we met een fatasie team en we spreken elkaar zateravond na de wedstrijd wel weer wat de eindstand saturnus - EHC is geworden ;)

• JJ

Saturnus 72 - EHC

Saturnus gaat hier de eerste overwinning pakken als ze de kansen goed afmaken en zich niet mee laten slepen in het ren je rot spelletje. EHC zal gebrand zijn op een overwinning gezien het verlies van de titel twee jaar geleden. 29-25

Saturnus - Snelwiek

Ga hier voor een gelijkspel. Beide zeer ervaren ploegen die waarschijnlijk niet onder zullen doen voor elkaar. 25-25

Unitas - Northa

Wie kan er beter toneelspelen? Ik gok op Northa. Wie is er sneller? Unitas. Denk dat de scheidsrechters hier een grote kluif aan hebben (let op die nr. 13!). Unitas zal hier de tweede overwinning behalen. 32-26

DES - Hellas

Is alles al over gezegd. Hellas gaat hier makkelijk de punten meenemen. Of kan DES alle insiders hier verrassen? Ga voor de overwinning van Hellas, 20-29

Hercules - HWC

Hercules die het steeds beter doet, HWC nog steeds bovenaan, al missen ze wel enkele spelers. Kan een vermakelijk potje worden. Ik ga dit keer voor Hercules, 33-30

• nr6

Wie is die nr 13??

ik heb bij Northa geen rare teksten of ziektes horen rondvliegen.

• JJ

Nr 6, het is de rechterhoek. Heb die wedstrijd veel gescheld en getier gehoord dat echt niet door de beugel kon en ik denk echt niet dat dat alleen die wedstrijd gebeurd is.

• #2.

Saturnus`72 - EHC

De Tank vind het leuk om de underdog te zijn, maar buiten dat denk ik toch winst voor EHC

Saturnus - Snelwiek 2

Ligt er aan waar Snelwiek mee aan komt zetten, maar Saturnus zal een nipte winst pakken

Unitas`63 - Northa

Veel doelpunten, maar of het een goede wedstrijd zal worden?

Des`72 - Hellas 3

Tja, punten voor Hellas 3.

Hercules 3 - HWC

DE wedstrijd van dit weekend. De Hercules mannen vinden net hun draai in de competitie en HWC is ongeslagen. Ik denk dat Hercules aan het langste eind trekt.