Voorspelling ronde 6 Regioklasse B

• Nr. 5

BMH:

Bij ons dit jaar geen geschorste spelers (de zogenaamde “houthakkers” van vorig seizoen zijn naar het tweede) maar nu met jonge ploeg en wel erg veel geblesseerden.

Jonge ploeg heb je gelijk in. Maar hoe verklaar je de aantal rode kaarten die jullie DIT jaar al gehad hebben? Dat kwam toch echt zeker door houthakken! Of moet ik zeggen hoofdhakken?

Maar goed mijn voorspellingen:

Reehorst - White Demons 2

Reehorst houdt de punten thuis! 4/5 verschil

Swift Helmond - Regioteam CAD2M

Swift gaat hier nipt winnen! 1 verschil

UGHV - Snelwiek

Jammer voor UGHV, maar snelwiek wint helaas 3/4 verschil

Loreal 2 - Jupiter '75

Thuisvoordeel voor loreal 2! 3 verschil!

ASV UDI'96 - Blerick

Punten blijven in Arnhem! 3 verschil!

VHC - Flexpoint/V&L 2

VHC wint met 2 verschil.

• BMH

dit jaar 3 rode kaarten:

1x thuis tegen swift helmond in laatste seconden de bal blokkeren zodat swift geen aanval meer op kan bouwen –> is in mijn optiek een “slimme” overtreding om punt veilig te stellen en heeft niks met houthakken te maken

1x uit tegen reehorst krijgt speler 3x 2 minuten –> drie keer twee-minuten-tijdstraf komt vaker voor, niks ernstigs lijkt me..

en 1x uit tegen reehorst krijgt speler direct rood –> wil ik jou nog wel gelijk geven..

al met al wordt er veel drama gemaakt over houthakken of zelfs hoofdhakken maar dat valt naar mijn mening reuze mee. Handbal is een fysieke sport en zolang er hard doch fair wordt aangepakt, geen probleem.

Bovendien worden onze aanvallers ook niet echt met fluwelen handschoenen aangepakt dus niet zeuren als wij hetzelfde doen …

• Nr. 5

3 x 2 minuten en 1 x direct rood in 1 wedstrijd dat is dus al 4 x ‘hoofdhakken’.

En als het allemaal niet waar is wat er word gezegd rondom Fc Houthakken! Waarom ga je er dan zo fel tegenin? Als het niet waar is laat je iedereen toch lekker kletsen en weet je zelf wel beter? Of weet je dat soms niet?

• BMH

Ik weet wat de waarheid is maar ik vind zo'n discussie wel geinig ;-)

Van welke ploeg ben jij eigenlijk nr. 5 dan kunnen we daar rekening mee houden…

• helderziende

Proficiat ventje onverwachts succes of toch niet ??

En was swift wel helemaal swift of hebben ze zich verstopt?

• Nr. 5

Oke ook goed vind het ook wel geinig!

Je hoeft geen rekenig met mij te houden hoor zo winnen we tot nu toe ook nog steeds van jullie!

• larry bird

Idd helderziende

wat ventje niet verlelt is dat ze het eerste kwartier kopleet van de mat werden gespeeld.

voor ons was dit niet meer dan een oefenpot.

wij gingen niet voor de winst en hebben spelers die normaal niet zo veel aan het spelen toe komen bijna de hele wesrtrijd laten spelen.

wat betreft de discussie over het houthakken van blerick.handbal is nog steeds een fysieke contact sport

als je daar niet tegen kan kun je maar beter gaan schaken.

als er in een wedstrijd 3 keer 2 minuten vallen weet je ook zeker dat het een lekkere spectaculaire pot is geweest ik houd daar wel van. en tegenwoordig krijg je voor het minste geringste al 2 min

• BMH

Ik ben het niet vaak eens met Larry Bird maar deze keer wel :-)

• larry bird

kom nou holle vroeger waren wij het altijd eens met elkaar.

• Ventje

Larry bird heeft gelijk eerste 10 minuten werden we van de mat gespeeld….