Uitslagen Regio C mannen

• De Tank

HWC-Saturnus 72 uitslag weet ik niet meer maar HWC met een punt of 9 verschil gewonnen tot 20-19 ging het goed bij saturnus kant en daarna zag je door de zeer smalle selectie dat het op ging breken… Maar HWC heeft zeker geen MAKKIE gehad zoals verspeld werd ;)

P.S. Scheidsrechters waren zeer goed mag ook wel vernoemd worden

• het medium

ja tank is zeker van saturnus scheidsrechters waren een drama veel in het voordeel van saturnus zou ik ook zeggen dat ze goed waren maar ondanks dat

hwc niet compleet en 11 doelpunten verschil 35-24 dus denk ik toch redelijk veel verschil ja en de uitslag die sommige voorspellen moet je met een korreltje zout nemen want je speelt naar het niveau van je tegenstander

• JJ

Verschil was geflatteerd, scheidsrechters floten consequent (makkelijk om gauw te zeggen dat het aan de scheidsrechters ligt) en HWC zeker niet zo goed. Saturnus waardig ten onder gegaan in Vlaardingen

• rizzydizzy

DWS - DES iets van 28-14 ofzo met een dramatisch fluitend koppel (jonge vrouw en jonge meneer)

Heb ze eerder gehad geen klachten , maar vandaag elke keer als een DWS-er ‘auw’ zei, floten ze en gelijk 2 minuten. Zelfs zo erg dat een speler van ons eruit werd gestuurd terwijl hij de speler helemaal niet raakte :S strange strange strange.

• De Tank

weet niet waar jij heb zitten kijken meneer medium maar zal wel thuis op je bed zijn geweest met je ogen dicht ….

• willempie

snelwiek 2- hercules3 21-23 leuke harde pot om te zien, en een terechte winnaar

• het medium

volgens mij lopen er bij jullie een paar met hun ogen dicht te handballen en wat ik gezien heb doe jij je naam eer aan maar eerlijk is eerlijk voor het niveau wat jullie in huis hebben heb je aardig lang mee kunnen doen of zou het toch niet zo zijn dat hwc niet goed bij de les was

• De Tank

neej dat denk ik niet denk dat wij gewoon goed begonnen tot de 40ste minuut…. denk dat er toen gewoon aan beide kant goed gehandbalt werd… maar dat kan ik jou niet wijs maken denk ik

• het medium

denk dat jij mij niks wijs hoeft te maken hoor en over goed handbal zijn de meningen verdeeld het is maar net wat je gewend ben toch

• De Tank

hahaha wat een vent maar goed ga er niet verder over in duscussie ieder zijn eigen mening…