Heren 1e divisie ronde 9

• teddybeertje

White Demons - Denkit/Groene Ster

brabants onderonsje! dit wordt een thuis overwinning. de hars wordt toch de factor dat groene ster verliest

DSS - Loreal

na de hele knappe prestatie van vorige week zet loreal de reeks overwinningen voort!

Mannak/Hurry Up - Hercules

zal hurry-up op tijd herstellen van het 1e punt verlies deze competitie? denk het wel, wordt een ruime zege voor hurry- up

UDSV -Kras/Volendam 2

zouden dit dan de 1e punten voor udsv opgaan leveren, als ze hard werken zal het lukken dit weekend. ik gok op udsv

Internos - TB Europe/MHV'81

internos lek boven? in ieder geval deze week wel weer! winst voor internos op mill

Euroteh/Bevo 2 - V en S

hier komt dan de verdiende zegen voor de jonkies van bevo 2. v&s wordt op snelheid geklopt

FIQAS/Aalsmeer 2 - Schuytgraaf/Swift

dit is een interressante! aalsmeer gaat hier na een leuke pot handbal met de punten ervandoor

suc6 allemaal

• *handballer1*

groene ster pakt hier een nipte overwinning.

DSS - Loreal

loreal in goede vorm. Maar ik zeg nipte overwinning DSS. (gokje)

Ruime overwinning hurry up 10 verschil ondanks verlies vorige week

UDSV -Kras/Volendam 2

Udsv gaat hier de eerste 2 punten pakte nipte overwinning op volendam 2.

ik denk een overwinning voor Internos. internos heeft wel een sterke ploeg hebben het thuisvoordeel. nipte overwinning op mill

Euroteh/Bevo 2 - V en S

ik zeg overwinning V en S 2 punten naar groningen.

mooie spannende pot. ik denk toch overwinning Swift 5 verschil. punten naar anrhem.

• #4 - Barry

Witte demonen genieten het thuisvoordeel en lijken beter dan groene Ster. Dat mogen ze dit weekend dan ook bewijzen!

DSS - Loreal

De Venloose keutenboeren gaan er in Heemskerk met de punten vandoor. Geen kans voor DSS, dat helaas niet tegen het team van Loreal op kan.

De Zwartemeerders zijn het aan hun klasse verplicht hier te winnen. Ook na het pijnlijke verlies de vorige week (het is aardig stil gebleven uit die hoek???). Maar hercules mag geen probleem zijn; de druk ligt bij de koploper-op-doelsaldo.

UDSV -Kras/Volendam 2

Volendammers kunnen lekker gaan palinghappen in deze uitwedstrijd en winnen met een doelpuntje of 8.

Thuisvoordeel voor Internos. Maar of dat nou zo'n voordeel is… MHV neemt de punten mee naar Mill en wint weer eens…….

Euroteh/Bevo 2 - V en S

Met goede 2lijns-keeper heeft Bevo zelfs bij een haperende dekking weerwoord op V&S. Toch zal het voor de jonge spelers uit Limburg zaak zijn in de dekking hard te werken en van daaruit meteen dreigend te zijn voor het Groningse doel. ALs ze dat lukt zet ik mijn geld op de Panningnaren.

Zondagwedstrijden zijn altijd anders, zeker tegen een 2e ploeg.. Schuytgraaf/Swift zou hier moeten winnen - hoewel Aalsmeer uit altijd lastig is. Doch zijn de Arnhemmers weer compleet na ik meen een rode kaart en nemen zij de punten mee naar huis.

• Lachende 3e

White Demons - Groene Ster

G.S. mist te veel spelers. Overwinning voor W.D.

DSS - Loreal

Loreal doet mij denken aan het Nieuwegein van weleer. Promoveren naar de 1e en het jaar daarop noor de ere. Ook nu nemen ze de punten mee naar Venlo (woont mijn zwager).

Hurry Up - Hercules

Zelfs als de Zwartemeerders hun dag niet hebben, winnen ze deze.

UDSV - Volendam 2

Na AJAX verliest ook UDSV aan de Dijk. UDSV alleen maar de punten Ajax ook het gezicht.

Internos - MHV'81

Jan moest eve wennen aan de nieuwe / jonge ploeg.

MHV zonder Rik en Teun, wordt:

- kommer en kwel;

- gezeur en gesteun.

Punten mee naar Etten Leur

Bevo 2 - V en S

Ze komen niet van zover om te brengen, maar om te halen.

Aalsmeer 2 - Swift

Als je wil weten hoe het 2e speelt, ga dan naar het 1e kijken. Zaterdag j.l. moest ik zelf niet aan de bak, dus toog naar Aalsmeer. Binnen de lijnen niets mis mee. Maar op de tribune miste ik al heel snel Guus.

In elk dorp heb je wel een dorpsgek (en nog aan de drank ook). Ook heb je met name in zo'n tuindersdorp héél véél inteelt. Dit keer allemaal van het vrouwelijk geslacht. Guus kon dit met gemak in het gareel houden (hij had iets met vrouwtjes). Maar nu was er niemand op dit ordinaire gedrag in te perken. Vroeger stond Aalsmeer voor fair play, ook op de tribune. Vroegen met Guus …. !!!!!

Punten hoop ik mee naar Arnhem.

• lol

White Demons - Denkit/Groene Ster –> White Demons

DSS - Loreal –>Loreal

Mannak/Hurry Up - Hercules –>Mannak/Hurry Up

UDSV -Kras/Volendam 2 –>Kras/Volendam 2

Internos - TB Europe/MHV'81 –>Internos

Euroteh/Bevo 2 - V en S –>Euroteh/Bevo 2

FIQAS/Aalsmeer 2 - Schuytgraaf/Swift –>Schuytgraaf/Swift

• Sjonnie 21

Witte Demonen spelen net zo wisselvallig als het weer. Groene Ster verrast me wel een beetje. Gok op thuisvoordeel en dus wint voor WD!

DSS - Loreal

Rommelhandbal tegen een goede ploeg. Loreal zit in een goede flow en zal zich laten verrassen door het toch beduidend mindere DSS.

Uppers vorige week verloren, jammer dat het dan altijd lang duurt voordat er wat te lezen valt. Overigens denk ik dat weinig ploegen winnen in Venlo. Volle hal, steun in de rug en minstens 10 verschil voor Up!

UDSV -Kras/Volendam 2

UDSV gaat iets beter draaien maar echt niet genoeg. Broodje paling neemt de punten mee.

Internos - TB Europe/MHV'8

Zullen we een reactie van Keeperkiller krijgen zaterdagnacht?? Denk dat Internos de puntjes in eigen huis houd en MHV weer wat verder van de kop af houdt.

Euroteh/Bevo 2 - V en S

Lange reis voor V&S, maar kunnen ze voor een stuntje zorgen? Zou de terugreis een stuk aangenamer maken. Denk dat de snelheid/conditie van Bevo de doorslag gaat geven.

Swift weer op gelijke hoogte met HU, maar verwacht dat dit na dit weekend niet meer zo is. Aalsmeer 2 gaat weinig laten liggen thuis en verslaan Swift.

• De Begeleider

Ik zeg alle uitspelende teams winnen!!!

AAAAAAAAAAA

• #5 - Harry

1) White Demons - Denkit/Groene Ster

2) DSS - Loreal

3) Mannak/Hurry Up - Hercules

4) UDSV - Kras/Volendam 2

5) Internos - TB Europe/MHV'81

6) Euroteh/Bevo 2 - V en S

7) FIQAS/Aalsmeer 2 - Schuytgraaf/Swift

1) White Demons is thuis nog ongeslagen! Daarom het voordeel van de twijfel.

2) DSS afgelopen weekje plek op de ranglijst afgestaan aan Euroteh/Bevo 2, ondanks dat de reserves uit Helden ook verloren. Loreal spectaculair gewonnen van Mannak/Hurry Up! Loreal gaat hier handballes geven.

3) Mannak/Hurry Up zoals gezegd vorige week klop gekregen van Loreal, Hercules gewonnen van Euroteh/Bevo 2. Wordt een wedstrijd tussen keepers, waarbij toch de bijzondere passes van de Hurry Up goalie het verschil maken.

4) Heb laatst een recreantentoernooi bij mogen wonen. Opvallend gemis waren de jongens van UDSV… Tuurlijk wint Kras/Volendam 2.

5) Internos thuis helaas nog geen winstpartij. TB Europe/MHV'81 gaat hier met de punten terug naar Mill.

6) Onbegrijpelijk hoe het jonge team van Euroteh/Bevo 2 geen punten pakt. De koppies staan weer omhoog sinds ze weten dat ze zelfs op de ranking stijgen na een verliespartij. V en S gaat het niet redden in Helden en duikelen twee plaatsen op de ranklijst.

7) Schuytgraaf/Swift gaat hier ‘gewoon’ de punten pakken, ondanks dat FIQAS/Aalsmeer 2 thuis nog een verlies heeft geleden.

• kieperkiller

White Demons - Denkit/Groene Ster…..w.demons na verlies vorige week,gebrand op onderonsje tegen gr.ster,en nu weer winst tegen de zeverbergers.

DSS - Loreal……mag aannemen dat hier de venlonaren gaan winnen.

Mannak/Hurry Up - Hercules……oeh hurry-up,wat slecht vorige week,dat deed eve pijn, en d,r komen nog meer zo,n uitwedstrijden,maar toch nog winst thuis.

UDSV - Kras/Volendam 2 …….verrassend genoeg nipte winst voor utrecht.

Euroteh/Bevo 2 - V en S……..bevo thuis,winst en kan zich op maken voor leuk volgend weekendje,kunnen sommigen met de fiets naar de looierij.

FIQAS/Aalsmeer 2 - Schuytgraaf/Swift……swift krijgt het lastig in aalsmeer en redt een puntje.

,

Internos - TB Europe/MHV'81…….volgens in-en outsiders kon het wel eens eerste thuis overwinning kunnen worden,da,s toch een hele druk.

en lachbal,ben je goed ingelicht over spelers groep? mischien toch niet,we zullen zien.

• Grote trom

1) White Demons - Denkit/Groene Ster

Zoals vaker gezegd; WD wint alleen thuis. Of dat nu ook zo is moet afgewacht worden maar ben bang van wel.

2) DSS - Loreal

Loreal kan het wel eens onverwacht lastig krijgen in Heemskerk. Denk toch dat Loreal aan het langste eind trekt.

3) Mannak/Hurry Up - Hercules

Winst voor Hurry - Up. Hercules heeft weinig handballend vermogen wat nodig is tegen H - U, zie vorige week.

4) UDSV - Kras/Volendam 2

Volendam neemt de punten mee de bus in.

5) Internos - TB Europe/MHV'81

Is alrijd weer een wedstrijd op zich en dus moeilijk te voorspellen. Ik zet mijn geld op Internos. Internos presteert steeds beter en zijn eigenlijk tot op heden niet weg gespeeld. Gebrek aan geluk in de afwerking en af en toe pech met de pannekoeken in het zwart kostte de overwinning.

6) Euroteh/Bevo 2 - V en S

Ik hoop dat het handbal wint van het fysieke. Winst voor Bevo

7) FIQAS/Aalsmeer 2 - Schuytgraaf/Swift

De mannen uit Aalsmeer verslaan de mannetjes in het roze.