Voorspellingen 1e klasse ZH

• Dor

De derde ronde alweer:

Etc - Savosa

Zeker de wedstrijd van de week en misschien zelfs wel belangrijk voor het kampioenschap. Als Etc niet alles van hun lange opbouwer aflaten hangen en als team gaan spelen winnen ze. Savosa: Jong, snel, maar ook te snel geirriteerd kunnen hier niet winnen.

Gemini 2 - Hercules 4

Nog geen uitslag van de wedtsrijd van hercules afgelopen weekend. Gemini heeft de eerste wedstrijd verloren van savosa. Geen ramp er zullen nog meer ploegen verliezen van savosa dit jaar. Hercules wint, al is het spannend.

Conventus - Roda

Strijd om degradatie als ik naar de wedstrijden van roda kijk. Had veel meer verwacht van dat team. Toch zijn ze sterker dan conventus. Benieuwd of conventus uberhaupt punten gaat pakken dit jaar.

Westlandia - Saturnus 2

knap dat westlandia al 2x gewonnen heeft, ook hier zullen ze winnen, al moeten ze wel wat verzinnen tegen de fysiek sterke cirkelspelers.

Jullie meningen?

• Gemini hooligan

eigenlijk geen idee. denk dat wij afgelopen weekend niet hadden hoeven verliezen van Savoso als we wat scherper waren gestart en gebleven, nu liepen we achter de feiten en hoofdzakelijk ook de bal aan.

denk dat het wel een goede motivator is voor komende week.

verder geen mening over de anderen nog.

• D-anios

Savosa-Gemini was in de 1ste helft eigenlijk al gespeeld, daarna werd Savosa slordig en kon Gemini nog terugkomen, maar savosa was over het algemeen gewoon sterker.

Komend weekend ETC - Savosa wordt fysiek tegen technisch handbal, lastige voorspelling, als savosa hoofd koel kan houden lukt het hun.

Gemini - Hercules zet ik mijn geld toch op hercules, winnen op ervaring.

Conventus - Roda wordt spannend, gok op de mannen van Roda.

Westlandia - Saturnus heb ik beide nog niet gezien, gok Westlandia..

• Nando

ETC - Savosa => ETC met een punt of 2 verschil

Gemini Hercules=> Hercules, Gemini pakt vanaf volgende week punten

Conventus Roda=> Gelijkspel

Westlandia - Saturnus 2 => Westlandia

• Lord Farquat

Ook ik zal weer een voorspelling doen

ETC - Savosa =>dit gaat een leuke wedstrijd worden.2 concurrenten voor de titel, winst geeft je alvast een kleine voorsprong. ik gok op ETC.

Gemini - Hercules=>Hercules wint hier wel

Conventus - Roda=> ik denk dat Roda een net wat sterker team heeft dan Conventus. ze winnen hier dan ook

Westlandia - Saturnus 2 => Westlandia wint voor de 3e x. leuke verrassing

• steph

FOUT!

En niet zo'n beetje ook,

14-29 voor Savosa.