Voorspellingen Regioklasse C -weekend 5 16 november

• rizzydizzy

DWS - DES '72

Wordt een spannende pot met 2 red. jonge teams. DWS met het puntje tegen EHC weer een beetje terug aan het komen? Denk dat DWS in de thuiswedstrijd net gaat winnen. 27-25

HWC - Saturnus '72

De eerste tegen de laatste, wordt een ruimte overwinning voor de Vlaardingers. 33-20

Hellas 3 - Unitas '63

Ervaren tegen jong en snel. De Hagenezen zullen op ervaring de wedstrijd uitspelen. 30-27

Northa - Saturnus

Norta is dit seizoen nog niet echt een ploeg om rekening mee te houden, de Leidenaren daarintegen draaien mee met de top, maar kunnen net niet de aansluiting maken. Saturnus wint, omdat het net iets beter is dan Northa 23-25

Snelwiek 2 - Hercules 3

Snelwiek 2 draait goed mee in de regioklasse en gooit hoge ogen. Hercules 3 is iets te wisselvallend. Snelwiek zal hier winnen e blijft meestrijden voor de titel. 35-30

• BillC.

DWS - DES '72

Moeteen overwinning zijn voor DWS <> 28-24

HWC - Saturnus '72

Het is te hopen voor Saturnus '72 dat HWC zich inhoud, wat ik niet verwacht overigens, hier zal dan ook grootste uitslag van de competitie kunnen worden bereikt <> 43-18

Hellas 3 - Unitas '63

Unitas '63 wist tot nu toe 1 maal te winnen, zal ook deze competitieronde niet verrassen, Hellas houd de punten thuis <> 23-20

Northa - Saturnus

Notha 1 punt gepakt tegen de nummer laatst, Saturnus moet deze pot op ervaring winnen het zij wel krap <> 24-22

Snelwiek 2 - Hercules 3

Snelwiek geeft de punten niet mee naar Den Haag <> 31-25

EHC kan herstellen van alle pijntjes van de afgelopen weken en zich optimaal voorbereiden op het duel tegen Saturnus '72 de volgende week.

• Narfy!

DWS - DES '72

Lastig… misschien een gelijkspel?

HWC - Saturnus '72

Dat zal weer een grote uitslag worden in het voordeel van HWC!

Hellas 3 - Unitas '63

Hellas 3 moet hier gaan winnen, alhoewel Unitas de grote onbekende is.

Northa - Saturnus

Saturnus zou op basis van ervaring de punten naar huis moeten meenemen.

Snelwiek 2 - Hercules 3

Snelwiek zal de ongeslagen status verliezen… Kom op, Heineken!

• heineken

DWS - DES '72

Tja lastig, dan de punten maar delen.

HWC - Saturnus '72

Zoals de andere voorspellers al melden, de punten voor HWC.

Hellas 3 - Unitas '63

Ben benieuwd in welke opstelling Hellas ditmaal zal aantreden, maar de punten blijven bij de thuisploeg.

Northa - Saturnus

De DIP bij Saturnus al begonnen? Als Northa als team blijft spelen, ook de 2de helft, dan krijgt Saturnus een lastig middagje.

Snelwiek 2 - Hercules 3

Snelwiek 2 nog zonder puntverlies, hercules 3 begint redelijk compleet en ingespeeld te raken. Punten voor Hercules

• JJ

DWS - DES '72

Wie gaat er met de punten vandoor. Allebei de ploegen doen het niet goed, toch denk ik dat DES wint. 26-30

HWC - Saturnus '72

HWC zal laten zien dat ze niet voor niets bovenaan staan. Saturnus zal hun best doen om de punt te pakken. 29-25

Hellas 3 - Unitas '63

Het trage Hellas zal ook dit keer winnen van het snelle Unitas, voornamelijk omdat ze de tegenstander in slaap sussen en dan toeslaan. 28-24

Northa - Saturnus

Geen idee, denk Saturnus. 26-31

Snelwiek 2 - Hercules 3

Snelwiek wint deze pot gewoon. 28-23

• nr6

DWS - DES

gelijk

HWS-Saturnus

lijkt me duidelijk

Hellas-Unitas

vrij makkelijk voor Hellas

Northa-Saturnus

dipje komt pas op het eind. Punten voor Saturnus

Snelwiek-Hercules

is de dip voorbij? Punten voor Hercules

• Joehoe alias B &amp; A boy

DWS - DES '72

Dit zal wel een spannende pot worden. Dat was het vroeger ook altijd. Dus een gelijk spelletje.

HWC - Saturnus '72

Wij willen gewoon de punten thuis houden. Dus laten we dat dan ook maar doen.

Hellas 3 - Unitas '63

Hellas 3 zal pas in de tweede helft er overheen gaan. Punten voor Hellas.

Northa - Saturnus

Van het hele Northa snap ik nog steeds niets van.. Dus gok ik op winst voor saturnus.

Snelwiek 2 - Hercules 3

Dit zal een stevige pot handbal gaan worden. Ik denk dat snelwiek met 1 punt verschil zal gaan winnen.

• Lachende 3e

DWS - DES '72

Wordt helemaal geen spannende pot mist de jongens in het zwart m.b.t. DWS kunnen tellen (lopen) en voor aanvallende fouten fluiten (aanlopen). Denk dat er best wel een redelijk koppel op staat, dus ruime overwinning voor DES.

HWC - Saturnus '72

HWC heeft (als men het hoofd koel houd) voldoende potentieel om deze wedstrijd te winnen ondanks dat de (nieuwe) vader(s) mogelijk niet mee spelen om reden van hun blessures. Niemand wint in de hel van Vlaardingen. Ik ga dit persoonlijk controleren.

Hellas 3 - Unitas '63

Niet alleen op ervaren maar ook om wille van de kwaliteit zullen de Hagenezen winnen. N.B. zo goed was de “ouwe hagen” niet. Zijn zoon is wel beter, maar ook niet goed.

Northa - Saturnus

Old soldiers never die. Punten voor de Leidenaren.

Snelwiek 2 - Hercules 3

Snelwiek 2 moet vanwege de pijntjes bij HWC nu de 1e paar weken blijven winnen, om mogelijk kampioen te worden. Oud tegen oud, en het ouwe moet eerst op. Ik ga (persoonlijk belang) voor een gelijk spel.