Regioklasse B Ronde 5.

• HandballerxXx

Ook de mannen van jean zijn niet meer ongeslagen.

En erg netjes van jean dat ie zelf zij dat et dubbeltje allebij de kanten op kan vallen.

UGHV niet slecht gespeeld als ik kijk dat ze net verloren hebben.

verder niet echt iets verrassends.

Blerick-UGHV.

Blerick gaat de punten denk ik thuis houden maar geloof niet dat ze er 1 2 3 overheen gaan lopen, zal niet schrikken als UGHV hier de eerste punten gaat pakken. 2 verschil.

Jupiter-ASV U.D.I.69.

Ook weer een wedstrijd dat het allebij kanten op kan gaan maar geef jupiter het thuisvoordeel. 3verschil.

Regioteam CAD2M-VHC.

Kan ook spannende pot worden maar geef de mannen uit Doetichhem het voordeel omdat ze thuis moeilijk te verslaan zijn. 4 verschil.

White Demons-Swift Helmond.

White demons thuis word denk ik een zware pot voor ons maar ons jong team geeft de doorslag en winnen het in de laatste 10 minuten. 5 verschil.

V&L-Loreal.

Denk dat V&L ondanks het verlies van vorige week deze week gewoon wint. 4verschil.

Snelwiek-Reehorst.

Denk overwinning voor Reehorst. 6 verschil.

• Tinus

Blerick - UGHV: Houthakkers winnen met 1 verschil. 22-21

Regioteam CAD2M - VHC: Ook spannend, Thuisvoordeel +2. 26-24

Jupiter ‘75 - ASV UDI’96: Getrergde Arnhemmers altijd gevaarlijk…24-24

White Demons 2 - Swift Helmond: 22-26

Snelwiek - Reehorst: Thuisvoordeel erbij, dan kom je een eind…20-26. (voor Reehorst dus…)

Flexpoint/V&L 2 - Loreal 2: V&L houden de punten thuis. 26-25.

• Nr. 5

Houthakkers? wie Blerick? Ik hoorde dat ze maar 2 rode kaarten hadden afgelopen wedstrijd?

• bartek#9

tja afgelopen weekend toch een verrassende uitslag in geleen. Had niet verwacht dat v&l hier zou verliezen. Blijkt toch maar weer dat iedereen van iedereen kan winnen in deze klasse,,,

Mijn voorspelling voor komend weekend:

Blerick - UGHV

Tja ik blijf erbij dat ughv gezien de uitslagen niks in deze klasse te zoeken heeft, blijven ze ook dit weekend punteloos? verwacht het wel, puntje of 4 verschil voor blerick

Cad2m - VHC

Denk dat Cad2m de puntjes thuis houd met 6 verschil

Jupiter - UDI,

Vind dat udi thuis veel gevaarlijker is dan uit, verwacht dat de punten nipt in eersel blijven, 2-3 verschil

White demons2 - Swift,

Swift pakt hier de punten, met goaltje of 3 verschil

V&L - Loreal ,

V&L zal niet nog een keer de punten laten liggen, v&l wint hier met 3 verschil

• Nr. 5

Blerick - UGHV: Blerick wint nipt!

Regioteam CAD2M - VHC: Spannend, toch winst door thuis voordeel.

Jupiter ‘75 - ASV UDI’96: UDI moet weer een keer winnen maar zal niet makkelijk gaan!! Winst voor udi met 1 verschil!

White Demons 2 - Swift Helmond: Swift met 3/4 verschil.

Snelwiek - Reehorst: Reehorst gaat lekker, wint met 3/4 verschil!

Flexpoint/V&L 2 - Loreal 2: V&L gaat verlies van afgelopen weekend goed maken 5/6 verschil!

• G09

Regioteam Cad2M boekt een mooie overwinning in het verre zuiden!

Mijn voorspellingen:

Blerick - UGHV: Blerick gaat dit winnen met 4 verschil

Regioteam Cad2M - VHC: Regioteam Cad2M heeft de weg naar boven gevonden, verwacht dat ze thuis zullen winnen met 4/5 verschil

Jupiter - Udi: Udi is erg sterk alleen Jupiter houdt de punten zoals bijna altijd in eigen huis

White Demons - Swift Helmond: Swift Helmond is goed bezig, verwacht dat ze hier ook met 2/3 doelpunten verschil winnen

Snelwiek - Reehorst: Verwacht dat Reehorst het hier erg lastig krijgt, ik denk zelfs dat er een stuntje in de lucht hangt van Snelwiek! Punten blijven in Rotterdam!

V&L - Loreal: Twee goede ploegen, maar verwacht dat V&L zich niet nog een keer laat verslaan in eigen huis

• Tinus

Hier mis je toch echt een hele wedstrijd.

• Ventje

Hahaha, de competitie is weer in volle gang en knap dat Cadteam heeft gewonnen.

Als wij zo spelen als het laatste kwartier tegen White Demons kunnen we hopelijk de punten meenemen.

Dus Regio team - VHC kleine overwinning voor VHC :)

Blerick - Ughv overwinning voor thuisteam

Jupiter - Udi als jupiter blessureleed wat verzacht is winnen ze wel. Maar ik weet niet wat de status is…

White Demons - Swift, ondanks lastige 1ste helft tegen white demons denk ik niet dat ze van swift winnen, dus punten mee naar helmond

Snelwiek - Reehorst dit worden 2 punten voor Reehorst, hebben die intensief trainingskamp gehad afgelopen zomer?

V&L - Loreal laten we het houden op een foutje afgelopen zondag, dus V&L herpakt zich.

• tim

Dat niet alleen, ook een nieuwe trainer ;)

• UDI 11

Cad2m - VHC kleine overwinning voor VHC

Blerick - Ughv gelijkspel

Jupiter - Udi eerste uit overwinning voor UDI

White Demons - Swift Helmond white demons

Snelwiek - Reehorst Snelwiek pakt de punten

V&L - Loreal V & L pakt dit keer wel de punten