Blerick-Swift Helmond

• wasbaer

Ondanks het negatieve commentaar van bart (swift helmond) vond ik het een stevige partij van beide teams. Ik vind het commentaar van houthakke totaal niet passen zeker nu 4 houthakkers van vorig jaar niet meer in de selectie zitten.

Handbal is gewoon een stevige pot en aanvallend laten we zeker zien dat we technisch goed vaardig zijn.

• #5 - Harry

Een speciaal topic voor een regioklasse b wedstrijd…heel aardig.

Schijnt dat de Helmondenaren (lees: Bartek#9) een andere wedstrijd hebben gezien/ervaren dan de Blerickenaren, of dat Swift het puntverlies niet kan accepteren en Blerick blij is met een (winst)puntje. Of misschien waren de scheidsrechters gewoon thuisfluiters..

Conclusie: eindstand 24-24

• BMH

Hmmh, aangezien ik na vorig seizoen gestopt ben val ik dus automatisch in categorie houthakker !?!?

Ik werk dan wel in de bouw maar slechts zelden met hout…..

Ben het wel eens met wasbaer: stevige pot handbal, zeker niet onsportief en bij vlagen erg leuk (verzorgd) handbal om te zien van beide kanten !!!

• #5 - Harry

Van de trainer moet je het hebben…BMH de houthakker :-)

• HandballerxXx

ho wacht ff he je zegt helmondenaren maar ieder spreekt voor zich dat was het

commentaar van bartek vond het zelf leuke pot om te zien lekker fysiek snel en maar 1 klein akkefietje wat eigenlijk ook goed afliep en we hebben de punten zelf laten liggen dus van mij hoor je niks

• BMH

Dan hebben wij dezelfde mening, was idd lekkere pot. Dit weekend hopelijk allebei de volle winst (alhoewel alle ploegen dicht bij elkaar liggen qua niveau).

Succes en veel plezier !!!