Voorspellingen Regioklasse B ronde 4

• Nr. 5

UGHV - Jupiter:

Jupiter met 8 vershil

Swift Helmond - Snelwiek:

Swift helomnd met 3 vershil

Reehorst - Blerick:

Geef toch de punten aan blerick ondanks lomp handbal 3 verschil

V&L - Regioteam Cad2M:

V&L verliest niet thuis 5 verschil

Loreal - Udi '96:

Udi met 4 verschil

VHC - White Demons:

Gelijk

• CARLOS TNT

dat weet ik larry ik vond het gewoon opvallend :)

• Jean United

Ventje..helaas waren het niet Jean's mannen dit weekend, gezien het feit dat ik er niet bij was afgelopen zaterdag..dussss…

UGHV - Jupiter:

Jupiter veegt de vloer aan met UGHV, kan niet wachten tot deze vrienden naar Geleen komen!

Swift Helmond - Snelwiek:

Swift Helmond is lekker bezig zo te horen. De onervarenheid en jeugdige elan van Snelwiek kost ze de kop en reizen weer zonder punten terug naar huis..

Reehorst - Blerick:

Reehorst maakt korte metten met Blerick.

V&L - Regioteam Cad2M:

V&L thuis is geen verschil van V&L uit, ik weet niet waarom jullie dat denken…maar er staan nog steeds dezelfde spelers op het veld als bij uitwedstrijden..ik verwacht een hele moeilijke en spannende pot, waarbij het dubbeltje beiden kanten op kan vallen!

Loreal - Udi '96:

Zware pot, maar loreal kan thuis gebruik maken van de reserves van het Eerste en zullen daarom de punten in de eigen gymzaal houden.

VHC - White Demons:

VHC heeft de smaak te pakken, ventje laat zich niet bezeiken op de hoek en zorgt ervoor dat de punten in het gezellige Valkenswaar blijven..

• HandballerxXx

UGHV verliest hier met meer als 10 verschil van jupiter.

swift heeft goed aanvallend spel maar als we het niet met zijn alle doen kan snelwiek het ons erg moeilijk maken maar verwacht wel dat we winnen met 3 verschil.

blerick stugge verdediging reehorst snelle ploeg als blerick op tijd terug is en ze gaan beetje stevig verdiggen word het moeilijk voor reehorst maar denk wel dat ze winnen

denk dat V&L wel de punten thuis houd maar dat gaat niet zonder slag of stoot.

word spannende pot denk wel dat allebij de kanten op kan gaan denk gelijkspelletje.

VHC heeft het denk ik weer te pakken denk dat ze de punten thuis houden 4 verschil.

• arnhem1

Mijn voorspellingen voor het aankomend weekend:

UGHV - Jupiter 21 - 26

Swift Helmond - Snelwiek 28 - 24

Reehorst - Blerick 27-19

V&L - Regioteam Cad2M 26 - 18

Loreal - Udi '96 28-29

VHC - White Demons 24 - 22

• mwhaha

ughv-jupiter 20-26

jupiter duidelijk beter

swift helmond - snelwiek 22-23

ligt er aan of er geen spelers geblesserrd of ziek zijn bij snelwiek want nmmr 10 en nmmr 5 van snelwiek moeten alles doen terwijl dat de jongste zijn allebei net 18

reehorst- blerick 25-20

v&l- cad2m 30-15

als bij v&l iedereen meedoet