Uitslagen Hoofdklasse A Dames

• Danielle

DTS ’48 – VVW 20-22

LHC – TVO 22-23

Borhave – Kwiek 2 18-20

Nieuw Heeten – Havas 17-19

VZV – ZAP 28-23

Stevo – SEW ?-? uitslag nog onbekend

En… wat vinden we hiervan?

Verrassende uitslagen?

Ik vind TVO wel ‘verrassend’, alhoewel verrassend, had verwacht dat de ploegen ongeveer gelijk zouden zijn, maar dat LHC aan het langste eind zou trekken.

ZAP had ik ook wel een goede kans toebedacht tegen VZV, maar ik ken VZV niet, dus echt een oordeel kan ik daar niet over vellen. Gewoon goed gedaan dus van VZV.

Stevo - SEW.. ja.. das een verhaal apart… uitslag nog niet bekend.. Niet gespeeld namelijk… wat een avond…

• Draakje

Wat is er dan gebeurt bij Stevo?

Wat mij verbaasd is dat Zap het zo slecht doet.

Missen zij wat speelers?

Bij ons de hoofdklasse B gaat het zijn gangetje.

Best wel leuke tegenstanders en op dit moment niks te klagen over de scheidsrechters. Er is een ploeg die er met kop en schouders boven uit steekt en dat is Bevo uit Limburg. Die winnen elke week met forse cijfers.

Vandaag voor ons een roerige dag. Onze reserver keepster werd onwel in het doel en is uit eindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Daardoor liep de wedstrijd uit. Als team hadden we toch besloten om door te spelen en uit eindelijk leverde dat 2 punten voor ons op. Dus hebben we het mentaal goed opgepakt met zijn allen.

Onze eerste keepster die net 6 weken geleden bevallen is,stond daardoor onverwachts in het doel en moet zeggen het leek net of ze nooit is weg geweest. Langzamerhand komt iedereen weer bij ons terug in het team en begint het te draaien.

Heel veel succes

• Adidas

Ik lees op de site van zap: “Een nieuwe selectie, nieuwe trainer”

waarschijnlijk is dit de reden misschien nog niet goed ingespeeld op elkaar???

• Sporter

Zo wat een verhaal draakje! Goed opgepakt en knap werk van jullie eerste keepster!

De wedstrijd Stevo - SEW is niet gespeeld omdat SEW pas om 20.00 uur in de zaal kwam terwijl de wedstrijd om 19.30 uur gespeeld zou moeten worden. SEW stond in de file!

Voor de rest weinig verrassende uitslagen. Denk inderdaad dat ZAP een nieuwe selectie heeft. Wel jammer voor ze maar je moet het doen met de speelsters die je hebt! Wie weet pakken ze de punten later nog wel!

• Simon

Ja ZAP heeft een nieuwe trainer en een aantal nieuwe spelers.

En er wordt tijdens de wedstrijden door de scheidsrechters in nadeel van zap gefloten.

Toeschouwer van ZAP Handbal

• worlds best referee

JAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk……..het was al de vraag wanneer de scheidsrechters de schuld zouden krijgen van de verliezers….ging al weer veel te lang goed……

• moaningmhyrtle

worlds best referee, je bet me net een stapje voor, tja ach wat die scheidsen betreft, ik mag ze wel hoor

• worlds best referee

ja stond een leuk stukje over jullie bij Auto van Ewijk LHC-TVO. Klasse hoor dames!! Kijk zo wordt ook over scheidsen gedacht terwijl er verloren wordt…Maar niet bij Simon natuurlijk…..

• moaningmhyrtle

he verklap het nou niet, was idd een mooi stukje

• Ballenmeisje

moet stevo nu de wedstrijd over doen dan of krijgen ze de punten zo al, omdat SEW veel te laat was???

weet iemand daar de regels over??