uitslagen Heren Hoofdklasse A

• Jim Nr. 13

S.O.S/Kwieksport - De Blinkert

HE HE!! Eindelijk!! na 9 maanden langs de kant te hebben gezeten vanwege een kruisbandblessure kreeg ik deze week te horen dat ik eindelijk weer speelminuten mocht gaan pakken!

En dat was in de thuiswedstrijd tegen de Blinkert.

De wedstrijd begon wat stroef aan beide kanten, maar na 10 minuten wist iedereen al wie er als winnaar uit de strijd zou komen. Het snelle aanvallende spel en de strakke dekking zorgde ervoor dat S.O.S. de eerste helft ver uitliep wat resulteerde in een 19-07 ruststand.

Toen we vastbesloten de kleedkamer uitkwamen om het karwei eens flink af te maken begon de 2e helft toch anders dan wat we zelf hadden gedacht.

Vele foute pases en individuele fouten zorgden voor slordig spel aan onze zijde.

De Blinkert daarentegen maakte daar goed (mis)gebruik van en bleef de gehele 2e helft goed meelopen.

Uiteindelijk was de einduitslag 35-23 of zoiets? Sorry dat ik het niet helemaal meer weet, maar was teveel met mezelf bezig denk ik:)…

Wil wel zeggen dat ondanks de +- 10 doelpunten verschil ik de Blinkert een sportieve verliezer vind. Zoals ik al zei wist menigeen al na 10 min. dat wij de winnaar uit deze wedstrijd zouden zijn, maar mijn complimenten naar het spel van de Blinkert. Zij bleven gewoon knokken en handballen.. er werden geen vervelende (agressieve) overtredingen gemaakt, ondanks dat je dat wel vaak ziet als een team ver achterstaat.

Ook mijn complimenten richting de scheidsrechters. Niet aanwezig (ondanks dat ze erg HARD fluiten;)) maar een goede pot gefloten.

ben benieuwd naar de rest van de verslagen…

En….

Op naar volgende week:)..

• sjaak

stiens nieuwegein 25-23

Wij hebben deze wedstrijd verdiend verloren simpel weg omdat we de ballen er niet ingooien keeper stopte veel ballen en dan verlies je hem gewoon. Scheidsrechters hielpen ookal niet mee je kon niks doen verdedigend of je had al 2 minuten aan je broek in totaal 12 x zeg maar. Verder was het jammer dat je geen hars mog gebruiken voor een team wat zoveel ambitie heeft. Maar zoals ik al zij we speelde niet slecht alleen we zijn vergeten om de kansen voor open doel te verzilveren. hele wedstrijd ging gelijk op met telkens een licht voordeel voor de Friezen.

Zondag thuis tegen de koploper uit bunnik ben benieuwd wat het wordt aangezien ze gewonnen hebben van fortissimo.