Regio D week 4

• 5 nr

Ploppie je kan niet zeggen dat Volendam een underdog is met 4 punten uit 2.

Volemdam is wat mij betreft de nieuwe favoriet voor de titel ondanks dat Hvbs ook nog ongeslagen is maar die zijn nu nog de onbekende tegenstander voor veel ploegen en die zullen het in de 2e ronde een stuk moeilijker krijgen!!!!

Het was wel verassend dat dat vww verloor van het weekend maar dat zegt ook wat over de kracht van Volendam,ga zo door mannen en hou vol tot 10 januari.

• Gianni

Wat is er laus 10 januari?

• 5 nr

Dan is de kraker geweest en staan jullie bovenaan als jullie winnen en als beide ploegen tot die tijd ongeslagen zijn gebleven.

Jullie kunnen wel een weddenschap met Hvbs doen,zoiets van de winnaar krijgt een pondje paling per persoon of een paar haringen net wat jullie lekker vinden!!!

Wanneer is de inhaal wedstrijd tegen Hercules 2?

• ploppie

En als Volendam wint, mogen ze de slagboom mee naar huis nemen? Of krijgen ze dan ook een pondje paling?

• absinthe

of allemaal een paar kousen

• Gianni

Wij zijn Volendam, wij zijn de beste.

• 5 nr

Al neem je een botter mee of zo'n schor vis wijf het maakt allemaal niet uit alsje maar wint!!!

Wat is jullie tegen prestatie mocht het anders zijn dat de beste van het land eventueel verliest wat ook de beste soms kan overkomen?

• ploppie

Ja, jochies. Ben ook wel benieuwd wat jullie er tegenover stellen. Of is dat niet nodig, want “winnen jullie toch wel”?

• Henkes

hbs pakt de winst na omkoping van volendam….

• Gianni

Tegenprestatie? Het feit dat ik zondag mijn nest uit kom om een potje te handballen vind ik al een hele prestatie.