Uitslagen Regioklasse C

• Hazewind

Een zeer onterechte overwinning voor Saturnus Leiden. Een fris handballend Unitas was 45 minuten lang de betere ploeg. Totdat ook hier het arbitrale duo Saturnus in het zadel hielp. Het leek erop dat ze dat deze week niet zouden doen want ze gaven Unitas 12 (terechte) pingels. Wellicht tijd dat de oude mannen uit Leiden eens stoppen. Ze kunnen het spelletje duidelijk niet meer bijhouden.

• Jantje van Leyden

Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar volgens mij zegt de uitslag genoeg. Het lijkt me dat het arbitrale duo Unitas niet helemaal benadeelt heeft; 12 pingels tegen 0 aan Saturnus zijde. En als je dan 12 pingels krijgt, moet je die gewoon maken. Schijnt toch lastig tezijn, he Hazewind… ik geloof dat het percentage op 50% lag.

Die keeper van Saturnus staat toch nog hinderlijk in de weg met zijn 50 jaar…

• nr6

zal wel grapje zijn.

• lol

Wat een gemuts over scheidrechters, zoek de fout eens waar je hem hoort te zoeken. Als de kansen goed benut waren, had de stand net zo goed andersom geweet kunnen zijn. Fysiek was Saturnus idd sterker, maar dat zullen vele tegenstanders zijn denk ik.