Hoofdklasse B Heren: Ronde 3

• Hoofdklasser

Heerle - Sittardia 2

Maken beide nog geen sterke indruk, Sittardia uit altijd zwakker dan thuis, Heerle 3 punten verschil..

PSV - DIOS

PSV thuis, redelijk sterk.. maar toch denk ik DIOS, 2 punten verschil..

Atomium'61 - Wings

1 van de krakers dit weekend, kan beide kanten op, hou het op gelijkspelletje..

Jawasport/Ventura - Witte Ster '75

Ventura moet thuis eenvoudig kunnen winnen van Witte ster, 5 punten verschil..

vd Voort/Quintus 2 - Gemini

In mijn ogen de andere kraker.. Weet nog niet alles van beide ploegen, maar hou ook dit op een veilig gelijkspelletje..

(Hellas 2 vrij)

Andere voorspellingen?!

• Pino20

Heerle - Sittardia Winst voor Sittardia 3 punten ondanks de tot nu toe tegenvallende resultaten

PSV- DIOS PSV afgelopen jaar laag geeindigd, maar nu sterk begin. Dios debutant en nog onervaren maar ook een sterk begin. Gelijkspelletje dan maar.

Atomium'61 - Wings Inderdaad een interessante wedstrijd. Atomium '61, leuke technische ploeg tegen het fysieke overigens wel sportieve Wings. De vorige berichten gingen over het feit dat er iets aan de hand is bij Wings (Wat is dat?) Ik denk dat atomium gaat winnen met 1 a 2 punten verschil na een spannende wedstrijd.

Ventura - Witte ster Ondanks dat dit misschien niet logisch klinkt gok ik op een spannende wedstrijd met een nipte winst voor Ventura.

Quintus - Gemini Winst voor gemini, fysiek sterk en zijn net even wat sterker op veel vlakken. Zal geen dikke winst zijn maar wel een zonder dat gemini in gevaar komt.

• lob koning

Auteur: Voorspeller (—.adsl.xs4all.nl)

Datum: 30-10-2008 14:49

Heerle - Sittardia 2 22-26

PSV - DIOS 19-24

Atomium'61 - Wings 19-16

Jawasport/Ventura - Witte Ster '75 22-18

vd Voort/Quintus 2 - Gemini 26-25

• blabla

heerle

dios

wings

ventura

quintus

• elliss

is er een foutje gemaakt in de uitslagen?

PSV - DIOS 1 - 20

Volgens NHV site is dit de uitslag.lob koning schreef:

• Glukkon

ja das een foutje ;)

uitslag 27-26 voor psv…

niet echt verwacht volgens de experts hiero