Voorspellingen Regioklasse C -weekend 3 1&2 november-

• rizzydizzy

Hellas 3 - Hercules 3

2 ervaren teams tegenover elkaar. Ik schat dat Hellas hier beter zal zijn de punten thuis houd. 32-27

EHC - DES '72

Na het puntje tegen Leiden is duidelijk dat DES'72 op elkaar in is gespeelt. En precies op tijd want EHC is een lastige maar te nemen hindernis. Het wordt een spannende pot en durf niet te zeggen wie hier gaat winnen, maar ik gok op DES'72. 25-27

HWC - DWS

HWC heeft nu al laten zien dat zij een terechte kampioenskandidaat zijn. DWS, nog niet in vorm, verloren van Snelwiek 2. HWC zal wederom laten zien waarom zij kampioenskandidaat zijn. Ze winnen met 27-20

Northa - Saturnus '72

2 smalle ploegen, Northa dat nog geen wedstrijd heeft gespeelt, Saturnus dat nog niet echt op dreef is, verloren van het snelle Unitas en van het ervaren Hellas. Denk dat Saturnus hier de punten net wegkaapt, omdat Northa nog geen wedstrijdritme heeft. 23-25

Unitas '63 - Saturnus

Het snelle Unitas tegen het ervaren Saturnus Leiden. Als de Leidenaren net zoals zondag maar 1 wissel op de bank hebben, gaan ze een hele zware middag tegemoet tegen het frisse en jonge ploegje uit Maassluis. Unitas wint met 33-28

• heineken

Hellas 3 - Hercules 3

Een heleboel ervaring bij elkaar. 2 teams met teveel spelers als ze compleet zijn. Maar de vraag is of ze ook allemaal spelen. Zijn ze compleet, of al blessures of misschien met het 1ste mee….. Houd het op een gelijkspelletje.

EHC - DES '72

DES pakt 1 punt en het lek is al boven?!?! Denk dat het jonge EHC een flink gat van dit lek zal maken. 2 punten in “de Tas”

HWC - DWS

HWC de ploeg die het meest constant presteert en DWS de ploeg die verder gaat waar het vorig seizoen mee eindigde…..verliezen!

Northa - Saturnus '72

Northa en een smalle ploeg??? En Saturnus heeft de Tank( oftewel vorig seizoen Nr13) en verder wel een smalle ploeg. Denk dat het vreemdelingen legioen uit de bollenstreek de punten pakt tegen de lange opbouwer van Saturnus…. en oja de Tank.

Unitas '63 - Saturnus

2 Teams met een hele smalle selectie. Geluk voor Unitas krijgen ze hetzelfde wereldkoppel als tegen Hercules, dus niet te hopen voor Saturnus dat deze flapdrollen dezelfde oranje bril op hebben anders wordt het een hele zware strijd tegen Unitas! Gaat de 1ste competitie wedstrijd Saturnus nu al parte spelen zo vroeg in het seizoen…..Punten mee naar Leiden (wel met 2 wissels)

• BillC.

Hellas 3 - Hercules 3

Moeilijk te voorspellen, 2 teams die over veel ervaring beschikken.

Ga dan ook voor een gelijk spel 23-23.

EHC - DES '72

EHC gaat hier na 2 moeilijke competitie wedstrijden de 1e 2 punten pakken 32-29

HWC - DWS

HWC heeft ook hier geen pobleem met de tegenstander 38-18

Northa - Saturnus '72

Northa compleet moet deze wedstrijd winnen, Saturnus '72 zoals eerder vermeld geen kans 24-19

Unitas '63 - Saturnus

Als de opnames Hercules - Unitas zijn bekeken, weet Saturnus hoe te spelen tegen Unitas, winst voor Saturnus 30-32

• #2.

Hellas 3 - Hercules 3

Mooiste pot van dit weekend (denk ik). De wedstrijd zal eindigen in een gelijkspel 26-26.

EHC - Des`72

Des`72 heeft hun 1e punt binnen en EHC is nog zoekende. Maar zoals Heineken al vermeld, dus punten blijven in “De Tas”. 25-22

HWC - DWS

Altijd leuk in de Westwijk. Hier zal HWC hun ongeslagen reeks voorzetten met een overwinning. 29-21

Northa - Saturnus`72

Northa heeft zich aardig versterkt en Saturnus`72 heeft al aardig verloren. Schiet die lange Jan van Saturnus`72 er dus niks in, is het een verloren zaak. 26-18

Unitas`63 - Saturnus Leiden

Als Saturnus Leiden nu wel compleet is nemen ze de punten mee naar Leiden, maar niet zo simpel. 24-27

Veel succes.

• Oja?

Hellas 3 - Hercules 3 27-26

EHC - Des`72 32-26

HWC - DWS 29-20

Northa - Saturnus`72 28-23

Unitas`63 - Saturnus Leiden 22-25

• Prins P

Hellas 3 - Hercules 3

Beide teams zijn idd wel redelijk ervaren, maar denk niet dat dit de doorslag gaat geven. Welk team het best op elkaar is ingespeeld pakt de punten. Zal een mooi wedstrijd worden en denk toch dat de punten gedeeld gaan worden.

EHC - Des

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit de 2 jongste teams uit de competitie zijn, dus het zal een ren je rot wedstrijd worden. De Leidschendammer zullen alles uit de kast moeten halen om de 1ste punten van het seizoen binnen te halen.

Toch 2 punten voor EHC.

HWC - DWS

HWC dat de competitie sterk is begonnen zal ook tegen DWS niet zo veel problemen ondervinden om de punten te behouden.

Northa - Saturnus 72

Saturnus zit in een negatieve spiraal en Northa moet nog een ingespeeld team op het veld zetten. Wordt een interessante wedstrijd. Weet niet waar er gespeeld gaat worden, maar de punten blijven bij de bollenboeren.

Unitas - Saturnus Leiden

Welk team weet de scheidsrechters goed in te palmen en deze aan hun zij te krijgen. Zal voor de jongens uit Leiden een zware dobber worden, om dit 1ste dillema te overwinnen. Maar als dit eenmaal is gelukt, zullen de punten mee naar Leiden gaan.

• Joehoe alias B & A boy

Hellas 3 - Hercules 3

Hellas gaat thuis gewoon winnen.

EHC - Des

Ik vind het wonderbaarlijk dat DES gelijk heeft gespeeld vorige week. maar van EHC gaan ze denk ik niet winnen. EHC wint nipt van DES.

HWC - DWS

In sporthal de westwijk heerst bij deze wedstrijd altijd een fantastische sfeer. Dus zal dat in deze editie niet anders zijn. Twee ploegen die kosten wat het kost van elkaar willen winnen. Het wordt een aantrekkelijke pot. HWC houd in ieder geval de punten in Vlaardingen.

Northa - Saturnus 72

Ik heb geen idee wat ik hier van moet vinden. Maar Northa uit is voor ons altijd vreemd. Dus ik gok dat Northa wint.

Unitas - Saturnus Leiden

Unitas speelt verrassend goed.. maar of zij kunnen winnen van de leidenaren hou ik even in het midden. Het wordt een gelijk spelletje.

• JJ

Hellas 3 - Hercules 3

Hercules 3 moet ervoor zorgen dat ze zich niet gaan aanpassen aan het trage tempo van Hellas. Als dit lukt nemen ze de punten dan ook mee naar huis. 25-29

EHC - DES '72

Ken EHC van twee jaar geleden en toen was het een jonge, snelle ploeg die zeker niet onderdeed voor de koplopers. DES nog niet zien spelen, maar dat gelijkspel van vorige week is vrij verrassend te noemen. EHC is echter na twee nederlagen gebrand op een overwinning. 31-26

HWC - DWS

HWC terechte titelkandidaat, vorig jaar ook al erg sterk alleen toen hadden ze het sterkere Kwieksport en DIOS nog voor zich. Logischerwijs gaan ze hier dus gewoon de punten pakken. 32-24

Northa - Saturnus '72

Northa in nieuwe samenstelling, Saturnus '72 met een team dat steeds meer uitgedund raakt. Toch heeft Northa het wedstrijdritme nog niet en is Saturnus gebrand op een overwinning. 27-28

Unitas '63 - Saturnus

Het snelle Unitas tegen de veteranen van Saturnus Leiden. Wanneer Unitas het snelle spelletje blijft spelen houden ze de punten thuis. Verwacht hier dus een overwinning van Unitas, 25-23

• Lachende 3e

Hellas 3 - Hercules 3

De verdediging en/of keeper maakt hier het verschil. De punten blijven thuis.

EHC - Des

Beide ploegen gaan voor de aanval. Toch maakt elke keer de verdediging het verschil tussen winst of verlies. Van beide ploegen stelt het keeperswerk niet al te veel voor (sorry hoor). Ook hier blijven de punten thuis.

HWC - DWS

Heb het al eerder gemeld. NIEMAND pakt dan ook maar één punt in de hel van Vlaardingen. Wel een spennende en gelijk opgaande wedstrijd met ups en downs voor HWC. Zal er zeker zijn om met HWC de winst van deze streekderby te vieren.

Northa - Saturnus 72

Saturnus zit in een negatieve spiraal ?????????

Hoezo ????????

Gebrek aan kwaliteit en tegenstand, doet ook hier de punten thuis houden.

Unitas - Saturnus Leiden

De thuisploeg is speels en heeft een redelijk scorend vermogen. De verdediging en de beide keepers zijn redelijk aan elkaar gelijk. De conditie zal dit keer de doorslag geven.

Dit weekend uitsluitend “thuis” overwinningen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Remiamayo

Hellas 3 - Hercules 3

Deze wedstrijd gaat gewonnen worden door Hercules 3. Ik zeg 22-27.

EHC - Des

Duidelijke overwinning voor Des. EHC komt gewoon kwaliteit te kort voor deze klasse. 18-25.

HWC - DWS

Eenvoudige overwinning voor titelkandidaat nr. 1: HWC. 37- 24.

Northa - Saturnus 72

Voor de mensen die zeggen dat Northa nog geen wedstrijdritme heeft: Northa heeft verscheidene oefenwedstrijden gespeeld tegen teams uit de hoofdklasse. Tevens speelde Northa vorige week vrijdag in de beker tegen Hellas 2. Door de vele nieuwe spelers is Northa nog niet echt een team. Desondanks zal het (vrij moeizaam) wel winnen van Saturnus 72. 24-21.

Unitas - Saturnus Leiden

Unitas zie ik als een team dat voor verrassingen kan gaan zorgen. Toch denk ik dat Saturnus Leiden er met de winst vandoor gaat. 28-29.