3e ronde Heren Hoofdklasse A

• holgerson

CSV - FIQAS/Aalsmeer 3

Team 3 is nog niet in vorm, maar gaat wel de winst pakken in Castricum. 24-31

E&W team/L&S - Venus/Nieuwegein 2

De Trotse koploper moet hun plek zien te behouden in het lastige Friesland. Zal een spannende wedstrijd worden. 25-26

Celeritas - GOconnectIT/Fortissimo

De enige vraag die telt is: Kunnen de mannen uit Cothen omgaan met de temperatuur en het stuk plastic dat doorgaat voor bal? Ik denk van wel 23-29

E en O 2 - Vrone

E&O heeft een sterker team dan vorig seizoen. Vrone lijkt zoekende gezien de uitslagen. De thuisploeg pakt nipt de punten. 31-29

Mannak/Hurry Up-HVC 2 - Smeeing/BDC

Wordt een wedstrijd voor de staart van de competitie. Dit weet H-up ook en met wat versterkingen pakken zij dan ook de punten. 33-26

SOS/Kwiek Sport - De Blinkert

De Blinkert is volgens mij geen schim van het team van vorig seizoen. SOS draait aardig mag ik de berichten geloven. Zij winnen deze wedstrijd dan ook. 24-22

• nr.05

CSV - FIQAS/Aalsmeer 3

Aalsmeer wint uit bij CSV met gemak, minstens 5 punten verschil

Nieuwegein de nieuwkomer in de competitie. Behoorlijk zwaar gewonnen van Hurry Up. Zal dit ook lukken op zaterdag avond in Stiens? Denk het wel. 5 punten verschil.

Fortissimo wint in de diepvries van celeritas en met de harsloze skippybal met 3 punten verschil.

E en O 2 - Vrone

E&O wint, heb ze zien spelen in een oefenwedstrijd en Vrone is geen partij. E&O thuis, dus 7 punten verschil

Dit is duidelijk, Smeeing degradatie kandidaat nr 1. Hurry Up speelt thuis en zal ervaring meenemen. Na vorige week mogen ze niet nog een keer voor paal staan. 10 punten verschil voor Zwartemeer

De blinkert is zwak, en SOS doet het aardig met nipte nederlaag tegen aalsmeer en gelijk tege E&O. Ik geef SOS voordeel met 8 punten verschil

• woutje wachtmans

CSV - FIQAS/Aalsmeer 3

Beide teams hebben een wedstrijd gewonnen en een wedstrijd verloren. Aalsmeer moet met de extra routine toch als winnaar uit de strijd komen, maar nipt: 26-28

In Friesland is het altijd lastig, zelfs voor nieuwkomer en koploper Nieuwegein 2. Het eerste van Nieuwegein speelt gelijktijdig thuis, er zullen dus wel wat jongens in Nieuwegein moeten blijven. 28-25

Celeritas zal revanche willen voor het verlies in de beker tegen Fortissimo vorige week. Fortissimo heeft echter bewezen dat ze Celeritas aankunnen: drie maal winst in de laatste drie ontmoetingen. 25-29

E en O 2 - Vrone

Vrone zal E&O oprollen. 23-32

Hurry Up thuis, dus een overwinning voor de thuisploeg.Zeker tegen laagvlieger BDC, waar de trainer wel zegt een stijgende lijn te zien, maar de resultaten nog uitblijven. 35-22

Het zwakke De Blinkert zal in Den Haag misschien aan kunnen klampen, maar winst zal er niet in zitten. 27-22

• sjaak

CSV - FIQAS/Aalsmeer 3

Aalsmeer

in de voorbereiding heeft nieuwegein gewonnen met 5 goals verschil zal zaterdag lastiger worden ga er wel vanuit dat ze winnen

heb bekerwedstrijd gezien won fortissimo maar ze waren wel gelijk aan mekaar denk dat celeritas wint in die harsloze kille … kal

E en O 2 - Vrone

E&O denk ik

vond allebei de teams niet veel soeps dus het zal wel liggen aan het thuis voordeel

gezien de uitslagen zal kwiek winnen ken allebei de teams niet