Eindejaarstoernooi jeugd

• capricorn

Zijn er toernooien in de kerstvakantie voor A-B-C jeugd? Zo ja, waar en bij wie

• markske105

Lundaspelen (Dutch)

——————————————————————————–

Welkom bij Lundaspelen handbal, een internationaal toernooi voor jeugdspelers in Lund in Zuid-Zweden. We nodigen u graag uit voor dit grootste indoor handbaltoernooi ter wereld, dat plaats vindt van 26 tot en met 30 december 2008.

Lugi Handbal organiseert dit toernooi sinds 1978. Jaarlijks zijn er zo’n 450 deelnemende teams, voornamelijk afkomstig uit Zweden, Denemarken en Duitsland, maar ook uit Kroatië, Servië, Letland, Tsjechië, India en Nederland.

Zo’n 6200 spelers (jongens en meisjes) in de leeftijd van 9 tot 18 jaar strijden in de verschillende poules voor een plaats in de finale. Er is ook een speciaal ‘Elite’-toernooi voor topteams in de categorie 18- en 16-jarigen.

Voor meer informatie en inschrijving bezoekt u onze website:

www.lundaspelen.com

• Simon

Zap breezand

• capricorn

Dank je Markske. Lundspelen is mij bekend. Lijkt me erg gaaf, maar is niet wat we zoeken (nogal prijzig) dus liever info over 1-2 daagse toernooien in Nederland/Belgie/D'land

• Loreal

Handbal Loreal Venlo heeft van 27 tot en met 30 december hhar jaarlijks kersttoernooi voor alle jeugd teams van de D tot en met de B zowel dames als heren.

• FritZ

Loreal is zeker leuk, alleen 1 dag en korte wedstrijdjes, verder wel goed georganiseerd

Bevo heeft A jeugd toernooi , vanaf dit jaar volgens mij ook B

E&O heeft C&B en misschien ook A jeugd toernooi, B (en A?) is 2 daags