Kampioen 1e klasse ZH Heren

• Dor

De competitie gaat van bijna van start. Sterkere poule dan vorig jaar ivm de herindeling en maar een 1e klasse.

Wie gaat het worden of welke team maken kans?

Ik zelf denk dat voor de hoogste plaatsen gaan strijden:

Savosa

ETC

Roda

Oliveo

Gemini (ligt eraan welk team er speelt, als dit het 3e van vorig jaar is)

HVOS

om degradatie te voorkomen gaan spelen:

Conventus

Gemini (ligt eraan welk team er speelt, als dit het 2e van vorig jaar is)

Westlandia

Ben benieuwd

groetjes

• #2.

HVOS komt uit in klasse 2A ;) (waar ze waarschijnlijk hoog zullen eindigen).

Qua mening over Gemini geef ik je gelijk, ligt er maar aan of het het 3e van vorig jaar is, die kunnen het de rest knap lastig maken in deze poule.

Ik denk zelf dat ETC, Savosa, Hercules 4, Roda`71 en Gemini (ligt aan het team) wel hoog gaan einidgen. Westlandia en Saturnus`72 2 vullen het midden mooi aan en onderin wordt er gestreden door Conventus en Oliveo.

• Dor

foutje;)

• Trainer 75

Om de hoogste plaatsen gaan volgens mij spelen:

Savosa en Oliveo,

Roda '71 en ETC en dus ook Gemini (tenzij, mits….)

Maar vlak ook Hercules 4 niet uit. Als dit hetzelfde team als vorig jaar is….vorig seizoen slechts 2 verliespunten.

In ieder geval een leuke poule.

Afgelopen zaterdag hebben Roda en Oliveo tegen elkaar geoefend. Oliveo verdiend gewonnen, zijn als ploeg verder dan de hele jonge ploeg van Roda.

• Lord Farquat

Oliveo gaat zeker niet onderin meedoen, maar ergens bovenin. staat een leuke ploeg, goede keeper en een groot thuisvoordeel. (lees ballonenechohal)

Roda ken ik absoluut niet dus ik zet maar in op de middenmoot.

Hercules 4 is volgens mij een oude ervaren ploeg waar je het heel moeilijk mee kunt hebben.

Westlandia is gedegradeert uit de Regio C dus ik verwacht dat ze bovenin mee zullen doen.

Savosa en ETC doen ook bovenin mee.

Verder durf ik niks te zeggen, maar we zien wel wie aan het einde van het seizoen op de platte kar zit.

Groetjes

• Rodvlhl

Ik heb westlandia tegen oliveo zien oefenen en ik vond het klasse verschil toch redelijk groot, ik weet niet hoe het met het niveau van de rest van de teams is gesteld, maar als beide teams om de hoogste regionen gaan strijden dan is het goed mis

• Dor

welk verschil? oliveo beter of westlandia?

• Lord Farquat

Ik heb die wedstrijd ook gezien. vraag me alleen af waar jij dat klasseverschil in zag? de scheidsrechter die liever mee had gespeeld bij oliveo misschien?

Keeper van Oliveo heeft een goede wedstrijd staan keepen, daar zat het voornaamste verschil in de wedstrijd.

verder 2 waardige tegenstanders van elkaar.

overigens Dor heeft Westlandia die oefenwedstrijd verloren.

• Rodvlhl

Je hebt de wedstrijd zelf gespeeld dus dan weet je toch dat oliveo vrij ruim gewonnen heeft. Ik zag trouwens dat je tegenwoordig op de hoek staat, wat is er gebeurd met je monopolie op die circelpositie?

• Gemini hooligan

Nou ja, kijk, over de rest weet ik niks, over ons weet ik een hoop.

eigenlijk is het heel simpel. we gaan voor de top 10, en dan het liefst bovenaan het linkerrijtje.

uiteraard bereiken we dit met de bekende ruit in de verdediging en een scherp roulatie systeem.

met creatieve geesten als yakubu en ondergetekende en enkele oudgedienden moeten we hoge ogen kunnen gooien..