Regio C dames

• Angela Anaconda

De competitie gaat eindelijk beginnen, we hebben er zin in.

Wat zijn jullie voorspellingen?

Internos - OASE

Ik denk dat Internos deze pot gaat winnen.

Ventura - Westlandia 2

Ik weet het niet, ik gok op Westlandia 2

Hercules - Quintus 3

Ik denk dat Quitnus 3 hier de buit gaat pakken.

ODIS - Gemini

Tja, wij gaan winnen!!!!

Stompwijk - Atomium

Ik ga voor Stompwijk

Schipluiden - Saturnus'72

Weet het niet, gelijkspel?

Succes allemaal weer.

AA-tje

• Feessie!

Oke hier zijn we weer met de voorspellingen :) ff puur gokwerk hoor.

Internos - OASE

winst voor Internos

Ventura - Westlandia 2

winst voor Westlandia 2

Hercules - Quintus 3

winst voor Quintus 3

ODIS - Gemini

winst voor gemini

Stompwijk - Atomium

winst voor Atomium

winst voor Schipluiden

• Handjes

Lastig gokken door veel speesterswisselingen….dus spannend denk ik.

Internos - Oase

Internos wint makkelijk door komst Groene Ster meiden

Ventura - Westlandia 2

Wordt erg close, afhankelijk met welke ploeg Westlandia komt (DS1 speelt zondag, DS2 zaterdag),… gelijkspel of overwinning met 1 punt verschil. Kan beide kanten op.

Hercules - Quintus 3

Quintus 3 door terugkomst van aantal selectiespeelsters gaat er met de punten vandoor

ODIS - Gemini

Geen idee, Gemini voor AA ;)

Stompwijk - Atomium

Atomium heeft 2 belangrijke speelsters verloren, Stompwijk wint

Saturnus heeft wat blessure gevallen, Schipluiden wint

• Henke

Internos wint als het de lange schutters van Oase onder controle houdt

Westlandia pakt de punten, in de hele 1e helft van de competitie

Quintus 3 de beste, maar winnen ze ook. Mentaal ligt er een kansje voor Hercules. Toch groen/wit

Gemini wint ruim.

Stompwijk, als ze het tempo hoog houden, Weinig doelpunten denk ik

Saturnus zal de hele sterke linkerhoek moeten afstoppen. Gelijkspel?

• Railroadman

Wel leuk, west-landia komt met zowat z'n gehele eerste team en wordt volledig onderuit geschuffeld

Wat dacht je van 21 - 6

• Mental Coach

Dat was echt Westlandia 1 niet hoor.

Het was precies hetzelfde team als 2 weken geleden op het veld.

Ik ben geen Westlandia fan, maar jij hebt echt geen verstand van handbal.

Topper van de wedstrijd was in mijn ogen de keepster van Ventura.

De rest vond ik met kleine vlagen redelijk spelen.

• Bananen Man

Geen westlandiafan maar toch weten dat het hetzelfde team was als 2 weken daarvoor? En waarop baseer jij het gebrek aan handbalkennis bij Railroadman?

Eerste team of niet, ik heb de wedstrijd ook gezien en het was een duidelijke en terechte thuisoverwinning.

• Mental Coach

Geen Westlandia fan klopt.

Jij als Ventura keeper zou toch moeten weten dat 2 weken terug de dames van Ventura ook tegen dit team van Westlandia heeft gespeeld en toen ook heeft gewonnen.

Of geef jij alleen maar commentaar.

En over railroadman gesproken als denkt dat dit het 1e van Westlandia is, wat 1e divisie speelt dan snap je het spelletje niet helemaal.

En je hebt mij niet horen zeggen dat de overwinning niet tercht was.

Ik bedoelde er alleen mee dat voor een handbal liefhebber het een vreselijk slechte wedstrijd was om te zien. na 15 minuten stond het wel 3-1. Om met 8-3 de rust in te gaan. na 15 minuten in de 2e helft stond het 12-4. Als je dat een leuke wedstrijd noemt. Succes dan met de rest van de competitie.

• Railroadman

Jongens maak je niet druk, of ik er nu wel geen verstand van heb doet er toch niet toe.

Ik heb de dames enkele weken geleden op het veld zien spelen en dat waren niet alleen de dames die gisteravond in de zaal speelden.

Geef toe de keeper was goed, zoals altijd, maar de dames van Westlandia prakten er toch helemaal niets van.

Er loopt er daar 1 van ongeveer 2 meter die voor de wedstrijd leuke ballen maakte maar vervolgens in de wedstrijd nog geen deuk in een pakje boter gooide, 1 maal snoeihard op de lat en verder niets, ze werd constant door ventura gestoordzoals het hoort in de verdediging

Dus eigenlijk had de keepster van ventura niet zo veel te doen.

De dames van Westlandia waren volkomen de kluts kwijt en er kwam niet 1 bal correct uit hun handen.

Hopelijk doen ze het de rest van het seizoen beter want volgens deze site zijn ze toch wel de kampioen van dit jaar !!!

Denk het natuurlijk niet maar dat is de mening van iemand die geen verstand heeft van handballen

• Feessie!

Kom ik ook nog even wat toevoegen..

Ventura was op alle vlakken beter als Westlandia. Westlandia leek geen grip op de wedstrijd te krijgen wat er in resulteerde dat Ventura de terrechte winnaar is geworden van deze wedstrijd…

En dit was trouwens wel het normale 2e team van Westlandia ….niet dames 1 van Westlandia zoals hier eerder word gezegt…

En joh…ventura de gelukkige winnaar geworden. Gefeliciteerd! en nu weer op naar de volgende wedstrijden!