Dames hoofdklasse A

• Hallo-handballers

Na de lange voorbereiding gaat het seizoen aankomend weekend ook voor de hoofdklasse A weer van start. Ben erg benieuwd.

Nieuw Heeten - Zeeman Vastgoed/SEW 2

Sew vorig jaar nog eerste divisie, Nieuw Heeten is geen wereld ploeg, denk ruime overwinning voor SEW

VZV - Havas

Nog een degradant, de wisseling van de trainers is ook niet zo goed verlopen, Havas uit altijd wat minder. Denk toch een kleine overwinning voor Havas.

Borhave - TVO

Promovedus tegen middenmooter van vorig jaar. Denk een leuke wedstrijd, dubbeltje op zijn kant. Nipte overwinning TVO

DTS'48 - ZAP

Promovedus tegen de nummer 3 van vorig jaar, ZAP (leuke ploeg) wil graag terug naar de 1-ste divisie. Makkelijke overwinning ZAP

Auto van Ewijk/LHC - Stevo

Twee ploegen die niet veel voor elkaar onder doen, denk dat Stevo wel wat sterker is.

van Rooyen/VVW - GIBO Groep/Kwiek 2

VVW wil graag een stapje hoger, fysiek sterke ploeg. Denk dat ze veel te sterker zijn dan de reserves van Kwiek.

Allemaal veel succes

• mij_is_handbal

Ook ik ben erg benieuwd naar de competitie. Dit weekend is het dan weer eindelijk zover.

Hieronder mijn voorspellingen:

Nieuw Heeten - Zeeman Vastgoed/SEW 2

Nieuw Heeten vorig jaar ergens onderin geeindigd. SEW maakt nieuwheeten dan ook dik in.

VZV - Havas

Beide ploegen onbekend voor mij. Dus een gokje.. Gelijkspel

Borhave - TVO

Ervaring van TVO levert winst op voor TVO tegen het net gepromoveerde Borhave.

DTS'48 - ZAP

ZAP erg leuke ploeg zal DTS dan ook met ruime cijfers verslaan

Auto van Ewijk/LHC - Stevo

Beide ploegen niet hoog geeindigd. LHC wint door het thuisvoordeel maar niet met groot verschil.

van Rooyen/VVW - GIBO Groep/Kwiek 2

VVW te sterk voor Kwiek. Denk dat VVW wederom een titelkandidaat is.

Succes ermee en we zullen zien hoe de eerste ronde verloopt!!

• Adidas

Nieuw Heeten- Zeeman Vastgoed/SEW 2 18:18

VZV - Havas 21:24

Borhave - TVO 20:21

DTS'48 - ZAP 23:19

Auto van Ewijk/LHC - Stevo 22:14

van Rooyen/VVW- GIBO Groep/Kwiek 2 27:18

• Sporter

Verrasende uitslagen!

Knap gedaan van Nieuw Heeten. SEW 2 vooraf toch de betere ploeg aangezien zij vanuit de eerste divisie komen.

Ook VZV degradant. Havas altijd wel sterke ploeg dus niet heel verrasend.

Borhave wel verrassend. Bij TVO zijn er geloof ik veel spelers gestopt dus had een overwinning van Borhave verwacht.

DTS'48 tegen ZAP anders gelopen als verwacht. DTS'48 kwam vanuit regioklasse en ZAP is vorig jaar toch hoog geeindigd dus had gedacht dat ZAP dit makkelijk en ruim ging winnen.

Ook Stevo heeft dik verloren van LHC. Niet verwacht, ploegen deden vorig jaar weinig van elkaar onder en eindigden ook vlak bij elkaar.

VVW geloof ik gespeeld zoals ze moesten spelen,aan de stand af te zien. Duidelijke overwinning op Kwiek Raalte.

Wat vinden jullie van de uitslagen?

• Danielle

Nieuw Heeten- Zeeman Vastgoed/SEW 2 18:18 Inderdaad knap gedaan van Nieuw Heeten. Nieuw Heeten is echter een heel fysieke ploeg en wat minder technisch. Misschien dat SEW2 daardoor is verrast.

VZV - Havas 21:24 Niet verwacht dat VZV zou verliezen. Havas meestal middenmoot, dus had VZV eigenlijk moeten kunnen winnen.

Borhave - TVO 20:21 Ploegen doen niet veel voor elkaar inderdaad. Borhave nieuw vanuit regio, maar draaide wel altijd bovenin mee. Zijn compleet. TVO wel wat verzwakt door aantal basisspeelsters die vertrokken zijn, benieuwd hoe zij zich staande houden dit seizoen. Deze wedstrijd aardig gelukt!

DTS'48 - ZAP 23:19 Verrassend! ZAP deed vorig jaar nog bovenin mee en DTS net nieuw. Knap van DTS, benieuwd naar deze ploeg!

Auto van Ewijk/LHC - Stevo 22:14 Had overwinning Stevo verwacht. Ook LHC en Stevo deden vorig jaar niet veel voor elkaar onder. Verlies niet verwacht, wel is Stevo nu iets verzwakt door een aantal geblesseerde basisspeelsters.

van Rooyen/VVW- GIBO Groep/Kwiek 2 27:18 Verwacht. VVW sterk team en geduchte tegenstander.

Op naar de volgende ronde!!!

• Simon

Waar halen jullie vrij snel de uitslagen vandaan welke site.

simon.

webmaster www.zap-handbal.nl

• Adidas

www.handbalstartpunt.nl

Staat zaterdagavond al van de wedstrijden van zaterdag erop en zondag meestal rond half6

• Draakje

hallo allemaal,

ondanks dat wij naar de andere hoofdklasse zijn verhuisd moet ik wel zeggen dat er inderdaad verrassende uitslagen tussen zitten.

Waarschijlijk met SEW 2 wennen dat je niet meer overal met hars mag spelen en dat kan wel bepalend zijn.

Eigenlijk had ik de uitslag van DTS wel verwacht.

Wij hebben op het NK veld tegen ze gespeeld en het is een leuk en goed team.

Zap heb ik nog niet zien spelen maar daar spelen wij dit weekend een oefenwestrijd tegen. Misschien hebben ze geblesseerde speelsters of zijn er speelsters gestopt?

Alle andere uitslagen had ik ook wel verwacht.

Wederom heel veel succes!

• Adidas

Jullie ook heel veel succes in de andere hoofdklasse! Jammer dat jullie weg zijn. Maar tijdens de bekerwedstrijden komen havas en vriendschap/tob elkaar weer tegen volgende week woensdag.

• Engeltje

Jammer dat VTC niet helemaal compleet is… We hebben geblesseerde speelsters, net bevallen speelster én keepster…. Hoop dat het nog goed gaat komen dit seizoen….! Maar we blijven positief!

De rest allemaal wederom succes, misschien tot volgend jaar…. áls we terug komen naar de hoofdklasse A….