4e ronde mannen 1ste divisie

• Ringo

DSS - Internos

Denk dat internos hier de eerste puntjes weet op te pikken

V en S - Denkit/Groene Ster

Aardig hard en stevig potje vermoed ik maar groene ster neem de punten wel mee

Hercules - Kras/Volendam 2

Geen idee hoe beide teams zijn vermoed volendam 2

Schuytgraaf/Swift - TB Europe/MHV'81

Heerlijk potje op niveau maar swift gaat net winnen denk ik MHV met hars toch minder dan zonder

Mannak/Hurry Up - Euroteh/Bevo 2

Duidelijk hurry-up spelen echte een super competitie tot nu toe en zijn niet te stoppen

Loreal - UDSV

Loreal makkie udsv heeft niets in te brengen

FIQAS/Aalsmeer 2 - White Demons

white demons eenvoudig ook al loopt het niet echt super bij de brabo's

• tony handbal

DSS - Internos

Moeizame overwinning Internos.

Ik denk V&S.

Ook geen idee, Volendam 2

Spannende wedstrijd, Swift houd de punten thuis.

H-up krijgt het lastig, maar wint toch.

Loreal - UDSV

Makkie voor Loreal.

Dit word ook nog wel spannend, ik denk dat Aalsmeer 2 aan het langste eind trekt.

• Norrit

DSS - Internos

DSS, internos is nog niet wakker, pakken hun eerste punten pas in de 2e periode.

Groene Ster uit en thuis, VenS wint

Volendam 2

Swift gaat dit gewoon winnen

Bevo gaat hier geen risico´s lopen, wedstrijd is al ingecalculeerd te verliezen dus gaan de mensen van 1 niet mee naar de wei. Hurry Up met gemak…

Loreal - UDSV

Zonder tweifel, de jungskes oet Venlo

Denk toch dat de bloembollen liefhebbers de betere zijn…

• *handballer1*

>

> DSS - Internos

> internos wint en pakt eerste punten

>

> V en S - Denkit/Groene Ster

> V en S wint nipt van groene ster

>

> Hercules - Kras/Volendam 2

>Hercules is iets sterker en wint

>

> Schuytgraaf/Swift - TB Europe/MHV'81

> spannende pot tussen 2 medekoplopers denk dat swift thuis toch gaat winnen.

>

> Mannak/Hurry Up - Euroteh/Bevo 2

> Hurry up wint met 7 doelputnen verschil ofso

>

> Loreal - UDSV

> Loreal wint eenvoudig van udsv en kan het goed doen dit seizoen

>

> FIQAS/Aalsmeer 2 - White Demons

> moeilijk. nipte overwinning voor de white demons

• teddybeertje

dss - internos

dit wordt een puntendeling. internos staat de hele wedstrijd voor maar geeft het nog bijna uit handen

v&s - groene ster

winst voor v&s. groene ster heeft in groningen niets te zoeken

hercules - volendam

hercules. volendam zal te tik van vorige week nog niet te boven zijn

swift - mhv

de topper dit weekend? denk het niet. mhv rolt er over heen

hurry up - bevo2

dit zal weer een makkie worden voor hurry-up. denk ik toch een ploeg die dit jaar moeilijk te kloppen zal zijn

loreal - udsv

loreal. ze zitten in een goede fase en laten dit nog even voortduren.

aalsmeer - white demons

overwinning voor aalsmeer2. op tempo worden de brabo's overklast

• #4 - Barry

DSS - Internos

Internos moet zichzelf ondertussen wel herpakken en neemt de eerste twee punten mee naar huus

Denkik/Groene Ster stevige pot

Volendam plukt de vruchten van goed lekker glibberig voedsel van een goede (zee)bodem

Teddybeer: ik denk wél de topper van het weekend; een van beiden hierna mede-koploper-af. Wordt spannend, maar Swift wint gewoon en is, zeker thuis, lastig te kloppen, ook voor Millse boeren, oh buren

Mannak/Hurry Up - Eurotech/Bevo 2

Hurry-Up, kan immers wél beschikken over volledige selectie

Loreal - UDSV

Ik zeg het niet graag maar de venlonaren houden de twie punte thoes.

Denk toch Aalsmeer, hoewel afhankelijk welke ploeg (en dus snelheid) ze tevoorschijn kunnen toveren..

• Tooske

DSS - Internos

Kan alle kanten op, DSS moet winnen om de aansluiting naar de middenmoot te houden. En Internos moet winnen om zo niet al vroegtijdig in de problemen te komen. Hou het dus maar op een gelijk spel.

V&S moet na twee nederlagen ook weer winnen om de aansluiting te houden naar boven om zo ook niet al vroegtijdig richting de onderste regionen van de 1ste div. te belanden. Voor Gr. Ster een pot om bij winst naar boven te kijken en in het spoor van de top 5 te blijven. Toch zet ik mijn spaargeld op V&S. Dat is op dit moment verstandiger dan het op de bank te zetten!!

Volendam 1 druk in de Beneliga. Zal wellicht een voordeel zijn voor de jonge thuis ploeg. Hercules pakt nipt de eerste twee punten.

MHV pakt de punten en gaat voor het kampioenschap, tenminste dat denken ze. De ploeg uit het Noorden met Duitse Chris aan het roer is veel te sterk voor de ploeg uit MHV. MHV wint nipt!

Hurry-Up wint! 37-22 duidelijke cijfers ook zonder Germs!

Loreal - UDSV

Loreal wint ruim. UDSV is de zwakste schakel!

Aalsmeer 1 ook druk in de Beneliga. Kan wel eens een voordeel zijn voor de brabo's! Beide moeten winnen voor de aansluiting met de top. De verliezer blijft even in de middenmoot hangen!

Aalsmeer wint krap aan! 34-32

• Lachende 3e

Norrit, weer van de partij ?

Leuk, waar speel je tegenwoordig.

DSS - Internos

Beide ploegen zijn even sterk. Zowel in de aanval als de verdediging.

Onze vrienden uit Etten-Leur hebben nog geen punt. vergeleken met vorig jaar een heel nieuwe emotie maar ook een (bijna) heel nieuw team. DSS moet juist tegen deze teams de punten pakken en heeft het thuis voordeel. Internos weer met lege handen.

V en S - Groene Ster

Groene Ster haalde vorige week 2 punten i.p.v. 1. Daardor had ik net niet alles goed. Zet ze dus dit keer maar op winst. V&S scoord immers wat moeizaam.

Hercules - Volendam 2

Hoe lang kan Haagse Harry en zijn team het nog gooien op het moeten missen van bepalende spelers. Helaas voor hun hoeft het 1e niet te spelen. Volendam 2

gaat er nipt met de punten vandoor.

Swift - MHV'81

Deze kan werkelijk alle kanten op. Wie deze pot weet te winnen pakt uiteindelijk de 1e periode (na het kampioenschap van H.U.). Swift kan wat beter omgaan met de spannig dan de killer en zijn kornuiten. Zonder punten terug naar Mill. Hoop voor hun dat ze zich dan beter herstellen dat vorig jaar.

Hurry Up - Bevo 2

Kan handbal technisch een zeer leuke pot worden. Ondanks dat Bevo hier zeker niet zal gaan winnen. Denk dat de hele Drentse selectie aan spelen toe komp.

Loreal - UDSV

Heb al eerder gezegt dat met deze verdediging, en niet in de laatste plaats de sluitpost op het doel, doen deze boys uit venlo nog menig puntje pakken. Deze keer met veel gemak.

Aalsmeer 2 - White Demons

Laat ze de punten maar delen. Aan de inzet zal het niet liggen.

De al 10 jaar A-jeugd van Aalsmeer hebben de beste kansen maar mogelijk wat minder geluk. Laat ze de punten maar delen.

• Foeks

Lachende 3e schreef:

> DSS - Internos

> Beide ploegen zijn even sterk. Zowel in de aanval als de

> verdediging.

> Onze vrienden uit Etten-Leur hebben nog geen punt. vergeleken

> met vorig jaar een heel nieuwe emotie maar ook een (bijna)

> heel nieuw team. DSS moet juist tegen deze teams de punten

> pakken en heeft het thuis voordeel. Internos weer met lege

> handen.

Ook vorig jaar had Internos net als dit jaar een zeer zwaar programma in het begin: HARO, BEVO2 (uit, terwijl Heren 1 vrij was) en Hurry Up. Dit jaar Swift A, BEVO2 (uit, terwijl heren 1 vrij was) en Hurry Up. Swift en Hurry Up behoren tot de toppers van de 1e divisie en BEVO2 uit in de eerste helft van het seizoen terwijl het eerste vrij is behoort ook tot de toppers.

Ook vorig jaar dus 0 punten uit 3 wedstrijden en als 6e(!) geëindigd. De emotie is dus helemaal niet nieuw en wees gerust: Internos gaat zich vanaf zaterdag a.s. naar boven werken.

Een bijna heel nieuw team is ook “lichtelijk” overdreven: slechts 2 spelers zijn vertrokken…………Ze hebben natuurlijk wel nog een andere trainer en dat vergt ook altijd even extra tijd om ingespeeld te raken

• Norrit

Norrit is nooit helemaal weg geweest hier, maar dat terzijde…

Ondertussen ben ik weer actief bij BDC (landgraaf). Is lekker om de hoek en hoe ouder ik wordt hoe minder tijd ik heb om in het handbal te steken…

Momenteel dus nog maar 1x trainen (als dat al gehaald wordt, deze week dus 0x) en een wedstrijdje in het het weekend… Maar hier af en toe wat neerzetten is en blijft natuurlijk leuk ;-)