hars

• laros1983

Leuk hoor al die handballen zonder hars is hetzelfde als kies maar 1 van de bovenstaande.

Ik ben het eigenlijk een beetje met beide groepen eens.

Als je zonder hars niet eens gewoon een bal kan vangen en gooien omdat je dan geen controle hebt over de bal kun je niet handballen en dan zal hars je ook niet helpen te kunnen handballen.

Daarintegen hoe hoger je speelt hoe belangrijker hars gaat worden en dan idd niet omdat de spelers daar niet kunnen handballen, maar wel om het feit dat daardoor het spelletje handbal veel sneller gespeeld kan worden.

En idd bij technische spelers is hars meer geliefd dan bij wat minder technische spelers.

voor mij maakt het in principe niet zoveel uit ook al kan ik meer toveren met de bal als ik speel met hars ipv zonder hars.

Ook vragen sommige ballen om hars omdat ze anders helemaal geen grip hebben.

Ik vind het hele gedoe over hars ook onzin want als je in duitsland gaat kijken dan zijn de zalen over het algemeen schoner als in nederland en toch mogen we niet met hars spelen omdat daar de zalen vies van zouden worden.

Als het aan mij ligt zouden alle gemeentes en dus ook het nhv hars gewoon toe moeten staan.

• EnormLid

lekkere zinloze kudtdiscussie dit zeg !

ga je eens druk maken over belangrijke zaken !

• Tinus

EnormLid schreef:

>

> lekkere zinloze kudtdiscussie dit zeg !

> ga je eens druk maken over belangrijke zaken !

Wat doe jij dan uberhaupt op dit forum??? Lazer lekker op en ga ergens anders googlen. Ipv hier nog zinlozer te reageren op een, in jouw ogen, zinloze discussie.

• EnormLid

Hee Tinus, ga lekker huilie huilie doen in je warme sporthalletje !

Dikke kus, EnormLid !

• De Tank

hahahaha wat een discussie wel niet te weeg kan brengen

• Tinus

dit vraagt om nadere uitleg… ik snap hier echt geen reet van.. en je kusjes kunnen op het laatst genoemde zelfstandig naamwoord met 2 e's.

• Ikea

mossel;)

• Ikea

Hars is te vergelijken met spelen op kunstgras bij voetbal.

Je ziet clubs als Heracles, Volendam e.d. meer profijt hebben van hun thuisvoordeel, niet alleen van de 12e man, maar ook omdat dit gewenning is bij de spelers die er dagelijks op trainen..

Ik ben spelen met hars..

• Kensen (DSS nr8)

Handbal zonder hars is als winkelen zonder geld was toch wel de beste denk ik… Goed gevonden engeltje… ;-)

Handballen zonder bal is daarentegen ook vrij lastig… Stel dat we moesten kiezen tussen handballen zonder bal of handballen zonder hars, denk ik toch dat de meesten zouden kiezen voor handbal zonder hars…

Haha, grappig.. eens kijken of we deze discussie nieuw leven in kunnen blazen…

Hars maakt het spelletje wel leuker voor spelers die wat technischer zijn, maar het grootste gedeelte van de spelers die hars gebruiken, doen er eigenlijk niets mee… Ze zien de rest van het team hars pakken en pakken daarom ook maar hars… Waarschijnlijk hebben ze het idee dat dat zo hoort… Misschien dat we gewoon alleen tegen hen moeten zeggen dat ze geen hars meer moeten pakken… Dat zal al een slok op een borrel schelen.. (ook al is die dan zonder alcohol…)

Handbal zonder hars is als een discussie zonder onderwerp…

……………………………………… computer zonder internet.

……………………………………… zeilschip zonder zeil.

……………………………………… zwembad zonder water

……………………………………… televisie zonder kabel

……………………………………… handbalteam zonder spelers

Handbal zonder hars is als winkelen zonder geld was toch wel de beste denk ik… Goed gevonden engeltje… ;-)

Handballen zonder bal is daarentegen ook vrij lastig… Stel dat we moesten kiezen tussen handballen zonder bal of handballen zonder hars, denk ik toch dat de meesten zouden kiezen voor handbal zonder hars…

Haha, grappig.. eens kijken of we deze discussie nieuw leven in kunnen blazen…

Hars maakt het spelletje wel leuker voor spelers die wat technischer zijn, maar het grootste gedeelte van de spelers die hars gebruiken, doen er eigenlijk niets mee… Ze zien de rest van het team hars pakken en pakken daarom ook maar hars… Waarschijnlijk hebben ze het idee dat dat zo hoort… Misschien dat we gewoon alleen tegen hen moeten zeggen dat ze geen hars meer moeten pakken… Dat zal al een slok op een borrel schelen.. (ook al is die dan zonder alcohol…)

Handbal zonder hars is als een discussie zonder onderwerp…

……………………………………… computer zonder internet.

……………………………………… zeilschip zonder zeil.

……………………………………… zwembad zonder water

……………………………………… televisie zonder kabel

……………………………………… handbalteam zonder Henk Kotsie…