Leuk hoor al die handballen zonder hars is hetzelfde als kies maar 1 van de bovenstaande.
Ik ben het eigenlijk een beetje met beide groepen eens.
Als je zonder hars niet eens gewoon een bal kan vangen en gooien omdat je dan geen controle hebt over de bal kun je niet handballen en dan zal hars je ook niet helpen te kunnen handballen.
Daarintegen hoe hoger je speelt hoe belangrijker hars gaat worden en dan idd niet omdat de spelers daar niet kunnen handballen, maar wel om het feit dat daardoor het spelletje handbal veel sneller gespeeld kan worden.
En idd bij technische spelers is hars meer geliefd dan bij wat minder technische spelers.
voor mij maakt het in principe niet zoveel uit ook al kan ik meer toveren met de bal als ik speel met hars ipv zonder hars.
Ook vragen sommige ballen om hars omdat ze anders helemaal geen grip hebben.
Ik vind het hele gedoe over hars ook onzin want als je in duitsland gaat kijken dan zijn de zalen over het algemeen schoner als in nederland en toch mogen we niet met hars spelen omdat daar de zalen vies van zouden worden.
Als het aan mij ligt zouden alle gemeentes en dus ook het nhv hars gewoon toe moeten staan.