begin maar te sparen....

• markske105

Het EK 2012 is toegewezen aan Nederland….opnieuw een evenement voor slechts enkelen hetgeen zeker een verliespost zal opleveren….bij het vorige EK kreeg men, zo bleek achteraf, ook de financiering niet rond ondanks mooie beloftes…. sla er de boeken maar op na!!!!….. tussendoor ook nog een tonnetje of zeven verkwist….de clubs mogen beginnen met een spaarplan want ooit komt er op een of andere manier toch een verrekening van de kosten, let op mijn woorden….maar ja dan hebben de bobo's wel een fijne tijd gehad met z'n allen….

en dit zegt ome Sjors:

'Dat we dat nu toegewezen hebben gekregen is top en daar mogen we trots op zijn. Dat spreekt ambitie uit en gevoel voor handbal. Dat wij gekozen zijn is dan ook heel mooi. Daarmee hebben we een sportief handvat om goed te presteren in het belangrijke jaar 2012. Wij gaan er een geweldig evenement van maken voor heel handballend Nederland".

• jopiedewit

ze zijn in ieder geval gekwalficeert kunnen ze ook wel stoppen met 20 uur trainen scheelt weer een hoop centjes……..zie je wel dat je zonder veel trainen je ook kan kwalificeren. joepie ome sjors heeft toch een toernooi bereikt met kindje moniekje

• kiep

Ik vind het echt super dat het EK hier wordt gehouden!

Wanneer krijg je nou de kans om naar zoveel internationale topteams te kunnen kijken??

• steunzool

Die Markske, we hadden al een paar weken niks van gehoordt, met al dat negatieve gedoen, waren we al bang dat je, je eigen voor de trein had gegooid,

Ik neem aan dat je weet dat de voorzitter van het NHV, over 3 jaar moet aftreden, misschien wat voor jou ???

• markske105

op de televisie of gewoon ergens in een vreemd land gaan kijken….kiep schreef:

>

> Ik vind het echt super dat het EK hier wordt gehouden!

> Wanneer krijg je nou de kans om naar zoveel internationale

> topteams te kunnen kijken??

• markske105

neen ik heb al een echte baan……eentje waar ik heel trots op ben….negatief vind ik mijn bijdragen zeker niet…..het is gewoon de waarheid, alles wat ik schrijf of beweer kun je nl.opzoeken en controleren…..als dat als negatief bestempeld wordt tja….de feiten liegen er immers niet om…..maar je kunt dus ook HARTSTIKKE blind zijn voor die geschiedenis en er telkens opnieuw met grote voeten intrappen…ieder zijn keus….maar dat is niet de mijne….ik wens U in elk geval veel succes en wijsheid toe met Uw keus….

• jopiedewit

super om internationale ploegen te zien ..als er een wedstrijd is hier in nederland die ergens omgaat, kwalificatie of iets dan moeten ze de helft van de stoeltjes afplakken omdat er geen hond kom kijken, en dan hebben we het niet eens over het holland toernooi in rotterdam die is ook altijd zo lekker vol ja de gedeelte die gratis wordt weg gegeven. zoveel animo is er nou voor de zogenaamde internationalle wedstrijden

• worlds best referee

Sorry hoor…over azijnpisser gesproken….hebben we eindelijk de kans om ons te profileren, komen er weer negatieve reacties. Wat willen jullie nou eigenlijk echt? Stop dan met handballen en ga dammen, maar verziek niet het plezier dat veel anderen wel zullen beleven aan een dergelijk evenement.

• Delta

Beste Frits, volgens mij zit je in het onderwijs en hoe jij (voornamelijk jezelf) negatief profileert zet mij aan het denken over de kwaliteit van de school waar jij les geeft in zijn algemeenheid en jouw leraasrschap in het bijzonder. De vlucht naar Belgie om daar als trainer aan de slag te gaan omdat in Nederland niemand in geinteresseerd was zegt ook voldoende over je handbalkwaliteiten. En wanneer je een echte kerel zou zijn dan zou je mee kunnen helpen om van het EK een succes te maken, helaas….markske105 schreef:

>

> neen ik heb al een echte baan……eentje waar ik heel trots

> op ben….negatief vind ik mijn bijdragen zeker niet…..het

> is gewoon de waarheid, alles wat ik schrijf of beweer kun je

> nl.opzoeken en controleren…..als dat als negatief

> bestempeld wordt tja….de feiten liegen er immers niet

> om…..maar je kunt dus ook HARTSTIKKE blind zijn voor die

> geschiedenis en er telkens opnieuw met grote voeten

> intrappen…ieder zijn keus….maar dat is niet de

> mijne….ik wens U in elk geval veel succes en wijsheid toe

> met Uw keus….