Dames Hoofdklasse A: klaar voor de start?

• Danielle

Dames Hoofdklasse A, hebben we er alweer zin in? Nog een paar weekjes!!

Ik hoorde dat (in elk geval een aantal van) mijn discussie genoten zijn vertrokken naar Hoofdklasse B? Zonde! Haha. Hoop wel op weer een beetje discussie hoor, komend seizoen! Iedereen succes!

• Engeltje

Hoi Danielle!

Nou dat heb je goed gehoord, zonde hè!!! Kunnen we niet meer lekker discussieeren……

Maar goed, we kunnen wel lekker blijven klagen, hihihi…

Jullie al goed aan het voorbereiden? Wij nog niet helemaal compleet, Draakje heeft inmiddels geworpen, een jongen! en onze keepster staat op knappen, dus het gaat goed komen!!!!

Succes!!!

• Draakje

Hallo ladies,

Iedereen een lekkere vakantie gehad?

En weer druk aan het voorbereiden?

He engeltje, je verraad zo wel een beetje mijn indentiteit he voor de mensen die mij kennen!! haha

Inderdaad wij zijn helaas overgeplaatst naar de hoofdklasse B.

Waarom dat is een grote vraag samen met VOC.

Dus de twee ploegen uit Amsterdam zijn er niet meer bij.

Maar aan de andere kant is dit ook weer uitdagend. Na jaren in hoofdklasse A ( inmiddels weet je hoe elk team speelt en wat elke speelsters doet) kunnen we onze kunsten vertonen aan andere teams die dat nog niet weten en kunnen we eens kijken of het verschil heel erg groot is met de hoofdklasse A. We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen.

Best wel jammer, want ik keek alweer helemaal uit naar de discussies en hoe alles zou gaan verlopen.

Hopelijk kunnen we ook wat discussies voeren met mensen die in de hoofdklasse B spelen.

Allemaal weer heel veel succes!!!

En we houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen in de hoofdklasse B

• Engeltje

Sorry Draakje….. Stond er niet echt bij stil! Maar denk dat de meeste wel weten wie wij nu eigenlijk zijn, hihihihihii…..

• Danielle

Ja, wij zijn ook weer lekker aan het voorbereiden. Elke week wel weer minstens een wedstrijd, dus begint gelijk goed he! Draakje, gefeliciteerd! En succes gewenst voor jullie keepster! Binnen een paar weken zijn jullie dus weer compleet!

Wel jammer dat jullie nu in de hoofdklasse B zitten ja, want die lange busreis naar jullie had ook altijd wel weer wat, haha. Maar inderdaad, jullie kunnen jullie kunsten nu gaan vertonen aan andere teams, die nog niet weten hoe jullie spelen en wat ze moeten verwachten, dus dat is ook wel leuk. En wij krijgen dan ipv 3 nieuwe, 5 nieuwe teams, dus dat wordt ook ff weer afwachten hoe die spelen (kunnen we weer opnieuw beginnen… haha, we hadden het net een beetje door) Hoop dat anderen jullie plaatsje gaan overnemen hier op het discussieforum over de Hoofdklasse A, want anders ben ik wel erg eenzaam hier! Haha. Hou ons idd in elk geval ff op de hoogte hoe jullie het doen in HB! Succes!

• Danielle

PS: (ik zal hier reageren ipv op jullie berichtje, anders denken ze dat de wedstrijd al ‘geboekt’ is) Het is dat we 5 oktober al een toernooi hebben, maar anders waren jullie welkom geweest :) haha. (wel beetje ver voor oefen he, maar ja)

• Draakje

inderdaad een beetje ver, maar dan hadden we er een leuk dagje uit van kunnen maken. ach wie weet voor een volgende keer en misschien spelen we volgend jaar weer tegen elkaar. heel veel succes in HA en discussies kunnen we altijd voeren over beide hoofdklasses.