competitievervalsing

• gewoon toeschouwer

Volendam - HA R&O uitgesteld. NHV geeft geen toestemming de wedstrijd om te draaien

Als argument heeft de bond aangegeven dat hier sprake kan zijn van competitie vervalsing wanneer een ploeg in een later stadium een thuiswedstrijd heeft dan in eerste instantie was gepland. De redenatie is dat Volendam hier mogelijk profijt van zou kunnen hebben.

O, ze kennen het woord competitievervalsing dus wel bij het NHV

Mag ik ze dan ook nog even wijzen op speelsters die in 1 competitie voor twee teams uitkomen……………………………………..

• stebo

volgens mij zou haro in het voordeel zijn???e de hal zou niet goed zijn?betekend dat dan ,dat er niet gehandbald zou kunnen worden?/.als het voor v,dam niet goed genoeg is ,voor welk team dan wel?? kan het zijn omdat v,dam 6geblesseerde spelers heeft en europa in moet.! wat die dames betreft heb je volkomen gelijk.

• ploppie

Het komt doordat Haribo geen hal had, punt

• laros1983

Wat het geval is bij de uitgestelde wedstrijd weet ik niet. De discussie over het talententeam wat zowel op woensdag voor de talents uitkomt en in het weekend bij hun eigen vereniging kun je eventueel zien als competitie vervalsing.

Maar dit team is er gekomen in overleg met de eredivisie clubs en voor het nederlandse damesteam alleen maar goed.

Mag ik jullie er aan herinneren dat ze al eerder een keer zoiets gedaan hebben alleen dat het nationale dames team toen onder 1 vereniging ging spelen. Dit hield in dat toen de speelsters bij hun eigen team weg gehaald werden.

Ik denk dat dit een betere oplossing is want nu verzwak je de overige teams niet en maak je het nationale team beter.

• Handjes

Mag ik jou er dan aan herinneren, dat ook toen niet de gewenste prestaties zijn gehaald?

We zijn tenslotte nog steeds niet naar de O.S. gegaan, en dat was ook een doel!!!

• Lachende 3e

Allemaal slap geneel, in Volendam is er dit weekend KERMIS.

Dat is de reden waarom het noch uit noch thuis verspeeld kan worden.

Voor de Volendammers in “de kermis” heeel belangrijk.

6 Geblesseerde spelers doet er niet veel toe.

Géén enkele speler kan als er “kermis” (in de hel) is na 18.00 uur nog normaal de ene been voor de andere zetten.

Van sneeuw ruimers naar snow snuivers is maar één Volendams deurtje ver.

En het NHV ……………………………… die sluimert mee.

• laros1983

Mag ik je herinneren dat de prestatie op dat moment heel erg omhoog schoten en het team wat nu naar de O.S. zou moeten gaan allang niet meer als 1 team samen speelt.

Maar misschien is er daarom ook wel gekozen voor het youth team ipv het nationale dames team

• laros1983

Oh ligt het aan de kermis ja kijk dan hebben ze een goed excuus :P

• stebo

het is allemaal te triest voor woorden.dat het nhv zich zo laat inpakken,hoe moet het in Godesnaam hier ooit ,echt,iets worden met het handbal.btje jammer allemaal.

• Robert de Niro

Het NHV is gewoon een dwaze club idioten die spoken zien als het hun uitkomt en net doen alsof hun neus bloedt als het echt ergens om gaat.

Volendam speelt 13 en 14 september twee keer thuis (dat zal ze vast wat gekost hebben) en het is in het belang van het gehele mannenhandbal in NL dat ze zich weten te plaatsen voor de volgende ronde. twee keer thuis biedt betere mogelijkheden om dat te bereiken, maar daar is dan het NHV en die maakt het Volendam in ieder geval zo lastiger om dat te bereiken….beetje tegenstrijdig lijkt me….of juist het superamateuristische niveau van de bondsmensen…

De wedstrijd zo na het niet doorgaan van het omdraaien van de wedstrijden op 18 september plaats hebben in Volendam (geen kermis) maar dat kon kennelijk ook niet van het NHV…weer competitievervalsing??

Het is een soort dekmantel/excuus, de zogenaamde competitievervalsing, om gewoon maar een beetje wat aan te rommlen daar bij het bondsbureau.

het bevorderen van het mannenhandbal zit er niet in, alleen het afremmen van goede bedoelingen van clubs. een schande voor een bond die het belang van het handbal in nederland zou moeten waarborgen en uitdragen.