1e klasse Oost

• laros1983

Hallo allemaal,

Ben benieuwd naar de meningen van jullie over de 1e klasses oost.

Wie gaat er spelen om het kampioenschap en wie vechten tegen degradatie,

Bij de heren lijkt het me dat HV Duiven en Hastu weer om het kampioenschap gaan spelen.

Verder denk ik dat Typhoon degradatiekandidaat nummer 1 is.

Bij de dames heb ik er iets minder kijk op maar verwacht ik dat broekland/ nijhof goede kansen maakt op het kampioenschap

ook verwacht ik dat Swift een beter seizoen zal draaien dan vorig seizoen.

Wie hier degradeerd ik heb geen flauw idee.

Wat zijn jullie meningen hierover.

• Nr.9

ik gok Ha-Stu, duiven red het dit seizoen denk ik niet!

• Newfarmer

Ik ben benieuwd met welk team Swift aan de start komt. Ik denk dat Hastu en Duiven de meest constante ploegen zijn en dat daarachter een redelijk brede groep zit dit aan elkaar gewaagd is. Ik ken Tyfoon niet en de duidelijk zwakkere broerders van afgelopen jaar zijn eruit dus ik ben benieuwd welke teams aan de verkeerde kant van de streep gaan vallen. Ik hoop dat we met Heeten gewoon weer lekker bovenin kunnen meedraaien. Als we compleet blijven moet dit makkelijk kunnen.

Succes allemaal.

• laros1983

Nou ja ik weet niet of Duiven het dit jaar niet gaat redden maar dat zien we aan het eind van de competitie wel :), in ieder geval zijn ze compleet gebleven en wordt er een hogere trainingsintensiteit verwacht omdat ze nu later zijn gaan trainen.

Maar we zullen zien iig in week 2 al een topper tussen Duiven en Hastu.

Heetten verwacht ik ook ergens weer in de middenmoot net als de afgelopen seizoenen.

En Typhoon is als nr 4 volgens mij uit de 2e klasse gepromoveerd en werden door de kampioen van de 2e klasse Duiven 2 ( nu weer AHW) met meer dan 10 doelpunten verschil afgedroogd.

Hoe dan ook kan niet wachten tot het seizoen weer begint ook al begint hij lastig :S

• Nr.9

hoger trainingsintensiteit, waarom volgens die gasten van Duiven trainen ze al een paar jaar niet meer!! Blijft een raar verhaal als je toch niet wil promoveren! maar goed! we zullen zien! ;)

• markske105

IK WOON TE VER AF OM OVER DIT NIVEAU EEN MENING TE HEBBEN!

• eeuwige handballer

de gazellen is ook weer terug van weggeweest op naar een mooi seizoen en hopen dat we weer bovenin mee kunnen draaien zal wel pittig worden

• Newfarmer

Jong ajax heeft ook wel eens van Willem II gewonnen, dus afgeschoten worden door een 2e team geeft geen garanties voor het eerste. Dus Tyfoon komt vast wel met verrassende uitslagen dit seizoen. Ik hoop voor ze dat ze het 't hele seizoen vol kunnen houden.

Altijd leuk dat de Gazellen er weer bij zit. Na het vertrek van UGHV is dit de enige hal waar hars toegestaan is. Ik verheug me er nu al op :-)

Zijn er nog ploegen met versterkingen of heeft iedereen ongeveer dezelfde selectie?

• laros1983

Nou ja dat niet willen promoveren wordt vrijdag besproken gezien volgend seizoen de A jeugd over komt en die wel hogerop willen en er dus aan het eind van dit seizoen best wel eens genoeg draagkracht kan zijn voor promotie.

Maar idd we zullen zien ik weet iig dat er weer voor het kampioenschap gespeeld gaat worden dit jaar daar is de drive in ieder geval voor.

• laros1983

Ik weet het niet, vanuit de hoek van UDI heb ik geen berichten, Heetten was geloof ik ook gelijk gebleven, Hastu volgens mij ook. Swift 2 is altijd maar afwachten. Ook Duiven is eigenlijk hetzelfde gebleven alleen ik ben erbij gekomen.

Van de overige ploegen weet ik helemaal niks behalve wat er het afgelopen seizoen speelde.

Ohja over hars gesproken in veel hallen wordt er met hars gespeeld want ook bij swift en udi wordt altijd met hars gespeeld en bij duiven ook nagenoeg altijd.

Officeel mag het nergens maar ach,