Waar blijven de competitieschema's

• Nr.9

Schema voor de afdelingsklasse senioren Oost zijn al ruim een week klaar waarom kunnen ze geen schema van de hoofdklasse/regioklasse klaar hebben!

• nfmmjfcfmmjf

Las ergens dat het eind augustus bekend gemaakt zou worden maar ik zie ze ook nog nergens!

• Nr.9

heb een mail naar de bond gedaan en a.s maandag in de loop v/d middag staan ze online, Regioklasse in ieder geval!….bij deze

• Sleegertje

Ik heb gisteren het schema van regioklasse B ontvangen dus ze zijn bekend.

• laros1983

Nou ja het mag dan misschien bekend zijn maar ze staan nog niet op de site van nhv

• Nr12

Ze staan er wel op…

• swing

Ze staan er idd wel op, maar echt makkelijk vind ik het niet zoals het nu op de nhv site is gedaan. Ik zie liever gewoon weer de schema's zoals we die gewend waren met de hele competitie overzichtelijk onder elkaar

• Nr.9

we hebben na 1 wedstrijd spelen ook een rustperiode van 1,5 maand. wij spelen op 11/10 en de eerstvolgende wedstrijd op 06/12!…..en spelen niet tegen jupiter en maar 1 keer tegen VHC….!!! lekker geregeld

• steunzool

of de wedstrijden staan nog niet in het programma, omdat b.v. de hal nog niet geregeld is, want je speeld wel een hele competitie, dus ff nadenken voordat je begint te piepen….

• Jopie

als je een export maakt van de wedstrijden van bv de eredivisie dames per team dan komt het ook niet in zijn geheel…

heb al mail gestuurd naar nhv…

ook mis ik voor de hoofdklasse enkele wedstrijden…

hopelijk wordt het snel gecompleteerd…