Dames regio C

• Nadine

Zo allemaal weer haed aan het trainen? Dit seizoen met twaalf teams! Zal mij benieuwen. Wat denken jullie ervan? Wie zal er dit jaar gaan promoveren?

• Henke

Weet ie of alle ploegen compleet zijn gebleven, versterkt zijn of misschien verzwakt.

Internos, Gemini, Ventura en Westlandia 2 zouden wel eens om de titel kunnen gaan strijden. Atomium, Odis en en Schipluiden om de onderste plaatsen. Quintus 3 een sterke 1e comp helft, Saturnus '72 zal thuis de punten moeten pakken , Stompwijk grote onbekende, Oase wisselvallig. Hercules zal het ook moeilijk krijgen.

• Ollekebolleke

Vertel, waarom gaat Hercules het moeilijk krijgen?

• Handjes

Internos is aardig versterkt met de meiden van Groene Ster, die gaan zeker voor de promotie.

Saturnus is gedeeltelijk leeggelopoen en heeft een erg jonge ploeg, dus altijd verrassend.

Westlandia heeft meiden nodig die ook in DS1 spelen, dus als ze tegelijk spelen is het minder sterk dan als ze apart van elkaar spelen en dus kunnen dubbelen aan het begin van de competitie.

Quintus 3 is sterker geworden omdat er meiden uit DS1/2 van vorig seizoen lager zijn gaan spelen, al is Kim weer zwanger dus die zal gemist worden.

Atomium heeft een krappe selectie, dus die gaan het zwaar krijgen.

Rest van de ploegen is mij onbekend….

• Henke

hoorde ind e wandelgangen dat er wat speelsters vertrokken zouden zijn en dat er vanaf onder ( jeugd) niet veel aansluiting is.

Overigens is Saturnus niet gedeeltelijk leeggelopen, er zijn wel wat junioren doorgeschoven.

• nfmmjfcfmmjf

Westlandia heeft ook een aantal nieuwe speelsters weten aan te trekken…dus dat geeft ze ook wel weer meer voordeel!

Gemini is net gedegradeerd uit de Hoofdklasse en ja…ik denk dat ze wel gaan strijden om een plek in de top 5 maar denk ook wel weer dat Quintus/ Westlandia/Ventura het Gemini al weer erg lastig kan gaan maken

denk dat het in de top erg spannend zal gaan worden dit seizoen!

• Ollekebolleke

Dan heb je niet in dezelfde wandelgang gelopen als ik heb gedaan. Als je de lijst kijkt van overschrijven zou ik zeggen dat er juist heel wat dames zijn bijgekomen. Of het wat is weet ik niet maar de selectie lijkt wel breder geworden.

• Babs in 't doel

Leuk weer eens een forum over de klasse waar we in spelen….dat hadden we in de regio B niet….

Aangezien de regio C nieuw is voor ons, lijkt voorspellen met niet zo'n goed plan, jammer nou ;-)

dusse….tot half oktober!

• Henke

Ben jij al weer fit genoeg? Enne…. heb je nou al eens de beroemde soep gemaakt. Leuk dat je deze kanten op komt. Maar omdat de rest hier al wat langer speelt, toch voorspellingen. Dusse….. doe eens gek en doe een gok.

• Babs in 't doel

Nope, nog niet fit helaas, maar heb meer dan waardige vervangers dus of men er nou zo blij mee moet zijn dat ik geblesseerd ben…?!? ;-)

gokken is niet aan mij besteed…misschien als we eenmaal bezig zijn.

Ow en henk, die soep staat inmiddels zo hoog dat ik er niet meer bij kan…..