selectie talententeam Limburg

• savee

Ik heb het persoonlijk gehoord uit de mond van diegene die dat heeft geregeld.

• insider

We zullen zien wie gelijk heeft.

• blackface

ik hoorde vrijdag van een van de jongens, dat hij het nog niet wist. dus niks geregeld !

• savee

Ik ben eruit. De overschrijving is wel aangevraagd omdat dat binnen die tijd moest gebeuren. Maar de jongens weten zelf nog niet of ze wel of niet vertrekken. Als ze niet willen hebben ze namelijk 2 weken om de overschrijving ongedaan te maken. Zo is het gegaan.

• borisje

Volgens mij doen die jongens het dan niet helemaal netjes… Beetje aan het lijntje noemen we dat hier…

• savee

Ze weten gewoon nog niet wat ze willen denk ik.. ze moesten zich overschrijven als ze nog willen kiezen…als ze dat niet hadden gedaan konden ze nergens meer heen.

• vandaar

Van Handbalstartpunt

Zondagmiddag speelde het Talententeam Limburg/V&L een zeer verdienstelijke wedstrijd tegen het Duitse TV Weiben. Martin Vlijm kon niet beschikken over Mike Schoenaker en Bart Bracken maar wel over twee nieuwe aanwinsten Roy Meijs en Kevin Okkers. Het talententeam presenteerde zich zondagmiddag voor het eerst aan het Limburgse publiek, dat dan ook in grote getale naar sporthal Glanerbrook in Geleen was gekomen. Zoals het team van Vlijm zich presenteerde zal het een aanwinst zijn komend seizoen voor de eredivisie. Met snel en attractief handbal moest men uiteindelijk de overwinning aan Weiben laten. De Talents zoals ze zichzelf noemen begonnen zeer sterk 8-2 maar Martin Vlijm begon al snel met wisselen om alle spelers voldoende speelminuten te geven. Na een 15-13 ruststand werd het 30-31 omdat de ploeg fysiek met name op het einde nog wat tekort kwam. Verfrissend werd het handbalervaren door het publiek dat de Talens na afloop beloonde met een flink applaus.