oefenwedstrijd vr 22 aug heren regio/1e klasse

• Newfarmer

Wie heeft er nog belang bij een oefenwedstrijd in de voorbereidingsperiode?

Wij (heren Heeten) hebben vrijdag 22 augustus een oefenwedstrijd, echter onze tegenstander is helaas verhinderd. Dus we hebben nu een lege zaal. Begintijd 20:15 in Heeten.

Wij spelen zelf 1e klasse regio oost en zijn op zoek naar een tegenstander van niveau regio/1e klasse.

Interesse?

mail even of bel met 06 11646143

Aldo Nijboer

• Norrit

Ach, je kunt nog ff bij ons op bezoek komen. Ik ben bang dat Heeten toch “net” wat te ver weg is…

Succes met je zoektocht, we zien ons…

• Newfarmer

Ik zal vanavond op de training wel een voorstel doen voor Schinnen. Kijken hoe dat valt in de groep. Misschien dat ik er met een avondje stappen en een overnachting bij Norrit thuis voor 11 man toch nog wat van kan maken :-)

We zien ons.

• Norrit

Schinnen is niet goed, ben weer terug naar om de hoek. Jou oude clubje…

En 11 man is geen probleem, je mag wel een paar tentjes in de tuin opslaan… Ik zal ook nog wel voor koffie zorgen in de ochtend…

• laros1983

Tis dat ik het denk ik niet voor elkaar krijg om een team op de been te krijgen voor volgende week maar kan even rondvragen bellen.

Dat zal dan een combinatie worden van Duiven 1 en de A jeugd kweet niet of dat een probleem is?

• Newfarmer

lijkt mij geen probleem, Duiven is een leuke ploeg om tegen te spelen.

Ik hoor het wel.

• laros1983

Helaas heb geprobeerd een team op de been te krijgen maar dit is niet gelukt op zo'n korte termijn.

Maar we komen jullie in de competitie nog wel tegen.

Groet,

René

• De Stip

Och, jullie zijn natuurlijk ook nog welkom in Hulsberg hè ;-) ook te combineren met een rakkertje in het Landgraafse na afloop ;-)