Wie gaat wat presteren in regioklasse B ????

• HandballerxXx

Ik heb zelf geen flauw idee met alle nieuwe tegenstanders?

wat denken julli ervan?

• Lachende 3e

Om te presteren moet je eerst trainen.

Zijn jullie al begonnen, of ??????

• Ventje

Wij (VHC) zijn afgelopen dinsdag voor de 1ste keer dood gegaan, start van het seizoen met die kloté Looptrainingen. Vanavond 2de keer en dan volgende week de zaal in. Maar wie er hoge ogen gaat gooien dit jaar zou ik niet weten, als de middenmoot net zo spannend is als vorig jaar, dan wordt het weer een seizoen waar iedereen van elkaar kan winnen

• laros1983

Ik weet het eigenlijk ook niet. Ik verwacht inderdaad dat het net als de afgelopen jaren gaat zijn waarbij iedereen van iedereen kan winnen.

Ik zal het een beetje minder in de gaten houden gezien ik verhuisd ben van vereniging en geen ploeg meer in de regioklasse zit binnen deze vereniging.

Maar hoop eigenlijk dat Udi weer lekker mee kan draaien net als de afgelopen seizoenen.

• Juupke

Jupiter zit in de 3e week van de voorbereiding. Tot nu toe alleen lopen en krachttraining en dat zal zo blijven in augustus. Duitse praktijken dus, hoewel de ‘Duitse’ trainer juist plaats heeft gemaakt voor 2 belgen…

• markske105

welke twee Belgen? ……Jansen en Jansen?

• Juupke

Nee,

Jansen en Janssen. Ken je klassiekers

• yank

de competitie begint pas over een half jaar, zijn jullie je wat suf aan het rennen

Succes

• Juupke

met een selectie die gemiddeld 10 kilo per persoon aankomt moet je iets..

• yank

Dan zullen wij maar niet om de weegschaal gaan staan, dan hebben we de zwaarste dekking dit jaar???