Regio C Heren

• heineken

Mijn overschrijvingen zijn op…..dan maar een seizoentje tegen je spelen!!!

• Narfy!

www.hvhellas.nl… kan je er nog wel 1tje vinden!

Het wordt een mooi seizoen, je staat toch wel rechteruitstap in de verdediging?

• heineken

Als jij daar staat prima, zodra Jeroen daar komt ben ik weg, dan moet ik nog echt m'n best gaan doen!! Nee hoor ik sta gewoon lekker in m'n eigen hoek….

• Narfy!

We zullen zien wat het allemaal gaat worden… Het zal lastig worden om wat te zeggen over de kracht van de teams in Regio C! Of heeft Hercules 3 titelaspiraties? :D

• nr6

Hercules 3 is toch degradatie kandidaat?? Geen opbouwers en erg hoge gemiddelde leeftijd.

Als iedereen bij hellas weer fit is, dan kan dat wel weer knap lastig worden. Willen jullie kampioen worden?

Volgens mij zullen ook weer alle “oudjes” hoog eindigen. UDSV 3 is ook een goede tegenstander.

• Narfy!

Leeftijd is geen criterium, de gemiddelde leeftijd van Hellas 3 is vrij hoog (rond de 35, denk ik)… Op ervaring worden een hoop wedstrijden gewonnen!

We kunnen beter geen uitlatingen doen over de doelstellingen van Hellas 3… We willen elke wedstrijd winnen, maar of dat ook gaat gebeuren!?

Ik ken UDSV 3 niet… speelt Hans van Dijk hier ook in mee? :)

• heineken

Heb net vernomen dat Hercules 3 een jonger team is, wel met opbouwers!!

Nr6, reken je Saturnus dan ook bij de Oudjes? Is de selectie al compleet dan?

• nr6

Zodra ieder weer levend en fit bij de 1e training staat dan zijn we gewoon compleet gebleven. Uiteraard moeten we dan nog zien of iedereen de duinen overleeft!!

en nee, heineken, zo jong ben jij ook al niet meer!!!!

ben jij er vanavond ook?

• heineken

Heb het ook niet over mezelf, dat was jaren terug!!

Ja laat ik het vanavond ook maar weer is proberen, kijken of het lichaam nog wil…..

• Narfy!

Kijk… Hellas 3 heeft de hele zomer doorgetraind met minimaal 16 spelers en 3 keepers…

Dan heb je nog wat te doen, Heineken! ;-)