Regio C Heren

• JJ

De nieuwe competitie staat waar voor de deur, kortom: wie denken jullie dat er hoge ogen gaat gooien in de regio C heren?

Zelf denk ik dat DIOS en Quintus goed gaan presteren. Altijd lastig om uit te spelen in de luchthal van DIOS en Quintus blijft het niveau goed hoog houden. Daarnaast zijn er veel transfers geweest.

• Nr13

ik gok het op SOS die hebben waren op zoek naar spelers en hebben zich rijkelijk versterkt dus ik denk dat hun kampioen gaan worden in de regio C en dat saturnus een hele goede nummer2 gat worden en Northa is een degradatie kandidaat…..

• Prins P

Heren,

Dios en SOS gaan Hoofdklasse spelen en waar Quintus 1,2,3 of 4 speelt weet ik niet, maar niet in Regio C.

Dus verdiep je even in de teams en kom dan met een voorspelling!!!!!

• Dor

Gasten,

Regio c met dios en quintus???

die spelen hoofdklasse B….

en SOS is mee gepormoveerd en speelt hoofdklasse A

groetjes

ps. ff opletten he..

• coache

ik hoop dat die nr 13 bij ons komt spelen dan hebben wij wel kans in de regioklasse

maar oke dws terug in regioklasse maar wel met hetzelfde team??

maken goede kans dus.

unitas en ehc extra gepromoveerd krijgen het heel moeilijk

saturnus kan als ze blijven handballen en geen tafels omtrappen in linkerrijtje mee gaan doen.

wie hebben we dan nog meer.

hwc,des,udsv,snelwiek,hercules,hellas,en dus geen sos

we zullen zien

is iedereen al begonnen met de voorbereiding van het seizoen.

want het is zo oktober

• #2.

De teams in de regio klasse C heren zijn:

HWC 1

Des`72 1

DWS 1

Saturnus Leiden 1

Northa 1

Snelwiek 2

Hercules 3

UDSV 3

Saturnus`72 1

Unitas `63 1

EHC 1

Hellas 3

Zoals ik het nu bekijk zijn naar mijn mening DWS en HWC teams die hoog mee gaan draaien. Hercules 3, Hellas 3 en Saturnus Leiden gaan denk ik ook goed meedraaien. Van horen zeggen heeft Northa zich aardig versterkt, dus ik ben benieuwd. Ik hoop voor Saturnus`72 dat we een paar spelers er bij hebben gehaald die ze in de regioklasse kan houden.

Ik ken de teams van Des`72, Snelwiek 2, EHC, Unitas`63 en UDSV niet dus daar ga ik zelf ook nog een blik op werpen als ik ze zie spelen.

Qua transfers weet ik dat Sander van der Staay terug is bij HWC, wat is er gebeurd bij de andere teams?

Nog een zonnige vakantie!

• #2.

we = ze bij het stukje over Saturnus`72.

Trouwens, Coache, van welk team ben jij eigenlijk?

• Narfy!

Hellas 3 heeft zich versterkt met Jeroen Sebel, daarnaast zijn alle geblesseerden weer terug van weggeweest en… we zijn alweer begonnen met de voorbereiding!

• heineken

Narfy,

Alle geblesseerden weer terug, huh? Jullie herstellen al jaren niet meer! Jeroen past er dus wel precies tussen. ipv van jou?

• Narfy!

Heineken,

Nu gaat de volgende generatie spelers opstaan, die geblesseerd zullen raken… Wat dat betreft had je mooi bij ons op de rechterhoek kunnen staan! Heb je je overschrijving al op de bus gedaan?

Jeroen kan overal spelen, dus het wordt een mooi seizoen!