nieuwelingen bij quintus

• BigMe

Ailly Luciano

Isabella Jongenelen

Maaie van de Zanden

eerste twee linkshandig

tweede rechts

zijn ze eredivisiewaardig??

gaat quintus het redden volgend sezieon?

• 7 meter

de tweede dus rechts en linkshandig en de derde?

• BigMe

Ja ik bedoelde dat de eerste twee linkshandig zijn en de derde rechtshandig maar dat snapte je natuurlijk wel

• nfmmjfcfmmjf

ere-divisiewaardig?

Laat ze eerst maar eens een paar wedstrijden spelen met hun nieuwe team voordat je hier over een oordeel over neer gaat zetten.

• watnudan

Wie zegt dat ze in DS1 komen, zou ook goed mogelijk zijn dat ze in het 2e komen.

• nfmmjfcfmmjf

nog een goed punt ja!

• BigMe

oke dat is ook zo maar isaella jongenelen kon uit meerdere clubs kiezen las ik dus die zou dan sowieso in het eerste komen en ailly luciane is ook links en daar zijn er hel weinig van

die laatste weet ik niet wie dat is kent iemand haar is ze goed

kent iemand de andere twee zijn die goed???

• jopiedewit

wat een gezeur of ze goed zijn of niet . is de huidige eredivisie wel eredivisie waardig. of ben jij zo onzeker van je plekkie dat je dat hier wil uitzoeken. en welke ploeg in de eredivisie heeft nou echt eredivisie waardige speelsters gehaald , die zijn er niet eens meer gezien de betere uit de eerste divisie niet naar een eredivisie ploeg hoeven te gaan, want die spelen via het brein van papen dal toch wel eredivisie. en nog doordeweeks ook. misschien worden de midweekse wedstrijden wel tv wedstrijden voor john de mol……

• squinty

…en de heren dan?

Die hebben er tog ook een kudde nieuwe spelers bij? zullen ze het komende jaar beter presteren?

..(ik denk persoonlijk van wel but that's just me)