Tachos moet H.v.M. bedanken voor bewezen diensten

• Wie?Ikke!

Iedereen een beetje verbonden aan Tachos weet dit natuurlijk ook. Eerst de dames naar de afgrond gebracht en nu de heren. Natuurlijk heeft H.v.M. erg veel voor Tachos gedaan, maar daardoor is er nooite ruimte geweest voor anderen om hun steentje bij te dragen. Alles moest zoals H.v.M. het wilde en wanneer H.v.M. het wilde. Alles moest door hem worden uitgevoerd. Dat gaat Tachos nu ook bij de heren opbreken. Wanneer staat men op daar in Waalwijk en bedankt men H.v.M. voor bewezen diensten?

• j

wat hebben jullie allemaal tegen H.v.M komt niet van hem af hoor de spelers stoppen er mee en coach dus wat kletssen jullie allemaal Wie?Ikke! schreef:

>

> Iedereen een beetje verbonden aan Tachos weet dit natuurlijk

> ook. Eerst de dames naar de afgrond gebracht en nu de heren.

> Natuurlijk heeft H.v.M. erg veel voor Tachos gedaan, maar

> daardoor is er nooite ruimte geweest voor anderen om hun

> steentje bij te dragen. Alles moest zoals H.v.M. het wilde en

> wanneer H.v.M. het wilde. Alles moest door hem worden

> uitgevoerd. Dat gaat Tachos nu ook bij de heren opbreken.

> Wanneer staat men op daar in Waalwijk en bedankt men H.v.M.

> voor bewezen diensten?

• j

Paul Coenders nieuwe trainer RED-RAG/TACHOS dacht niet dat ie het slecht gedaan heeft om deze man te vragen wat ook gelukt is he en ikke sta zelf eens op en zeg het zelf eens aan hans hoe je er over denkt

• Wie?Ikke!

Ooit aan deze spelers gevraagd waarom ze stoppen of waarom ze weg zijn gegaan? Doe dat maar eens…….. Dan kom jer erachter!

• fighter

Hallo Wie, ikke?

Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat ik hier met een heel gefrustreerd persoontje te maken heb die nogal wat tegen HVM heeft en dit waarschijnlijk ook nog nooit tegen hem uitgesproken heeft. Of is hij dan altijd roepende in de woestijn geweest? Immers: hoe kan HVM dan zolang zoveel invloed binnen een vereniging hebben? Het is altijd al zolang ik mij in ieder geval kan herinneren Tachos en HVM. Heeft de rest van de vereniging dan altijd zitten slapen??? Natuurlijk HVM heeft veel invloed binnen de vereniging gehad en waarschijnlijk nog steeds. En er zijn best fouten gemaakt de afgelopen jaren maar: Wie stopt er zoveel geld in een vereniging? Wie doet er daadwerkelijk zoveel voor een vereniging? wie werd er gehuldigd door de vereniging? Juist!! ook dat moet je ook niet uit het oog verliezen. En net nu ook het bestuur inziet dat er iets moet gaan gebeuren voor de toekomst en de eerste stappen gezet zijn voor het oprichten van een handbalschool (wat overigens al veel eerder had moeten gebeuren) volgt er een grote leegloop en trekken de spelers (verenigingsmensen???) er tussen uit en waarvoor? (geld??)

Dit heeft HVM in ieder geval niet verdiend!! Ik hoop in ieder geval dan Paul Coenders een representatief op de been kan krijgen om de heren in de ere divisie te houden want anders kan het wel eens heel snel afgelopen zijn met het tophandbal in Waalwijk en daar is niemand mee gediend!!

• Lachende 3e

Zijn die “verenigingsmensen” ook niet naar Tachos gekomen vanwege het geld en/of goederen. Hoop voor Tachos dat HvM voorlopig blijft doneren.

• insider

Ruud, Bel me eens

• insider

Wie, ikke. Heeft inderdaad wel eens kritiek gehad op HVM maar beseft ook dat hij van veel waarde is en was voor het tophandbal in Waalwijk e&o. Hij heeft inderdaad zijn mindere kanten. Maar van de andere kant als hij er niet was geweest en zijn tomeloze inzet dan was het tophandbal al veel eerder verloren gegaan. Ik hoop dat alles nog op zijn pootjes terecht komt. En daar zie ik HVM wel toe instaat, maar ik geef geen garantie.