Gezocht

• Ben Tetteroo

Beste Norrit,

als ik weet wie je bent en waar je speelt kom ik zeker een keer een biertje drinken. Misschien makelijker als jij bij mij een biertje komt drinken want van mij weet je alles al.

Wat ik grappig vind is dat jij mij veroordeelt op de reactie´s naar Pinoo en swing en dat jij hun reactie´s normaal vindt.

Ik hoop dat deze topic nog lang doorloopt kunnen we het script misschien wel verkopen aan Joop van de Ende.

Als je de berichten over ons hebt gevolgd zal je gezien hebben dat er van alles over onze herengroep geroepen wordt en bijna nooit positief.

Gelukig spreek ik regelmatig mensen die echt verstand hebben van handbal die wel positief zijn over de heren groep.

Maar ja zolang er over je gepraat wordt zowel negatief als positief ben je in ieder geval nog aanwezig en in de kijker. Dus alvast bedankt voor je reactie´s.

Groetjes, Ben ( dit is mijn echte naam )

• Norrit

Beste Ben,

Als je op de info knop had geklikt had je mijn naam ook gezien. Deze is dus ook geen geheim.

De reacties van de grote idiote vogel en iemand die houdt van parenclubs vind ik ook niet normaal, maar die relativeer ik ook meteen weer. Waarschijnlijk komen zij net uit de luiers en weten ze niet beter.

Zelf ken ik SOS dus niet, komt ook mede doordat ik in Limburg handbal. Ben wel een tijdje wat hoger actief geweest (BDC'90 uit Landgraaf), maar volgens mij niet in aanraking gekomen met jullie clubje.

Ik heb je dus inderdaad veroordeeld voor iets wat je gezegd hebt. Dit was dat ik er vanuit gegaan ben dat jij dus al wat langer meegaat en het luiertijdperk niet iets is waar je nog aan terugdenkt. Combineer dit aan de functie binnen de vereniging (je hebt natuurlijk een bepaalde uitstraling hoog te houden) en je hebt mijn motivatie omtrent deze. Dus zeg het maar, gaan we allemaal terug de luier in?

Maar als je deze site een beetje gevolgd had voordat je je topic gepost had, had je al kunnen verwachten dat je een hele hoop idiote reacties zou krijgen. Mijn advies, gewoon links laten liggen. Al vind ik deze discussie ook wel aangenaam, ik hou wel van de sarcastische ondertoon die je hier en daar maakt. Hier heb ik dan ook geen problemen mee, functie of niet…

Maar hoe komt het nu eigenlijk dat SOS in zo'n negatief daglicht staat?

Groet,

Peter

• #2.

Ik zie niet zo snel een reden om de heren van SOS/Kwieksport af te lopen branden eerlijk gezegd. Ik heb ze nu een aantal keer zien spelen, en het is een aardig team. Naar mijn mening verdiend 2e geworden afgelopen seizoen, maar versterking voor in de hoofdklasse kan geen kwaad nee.

Misschien is er wat te vinden op www.spelersmarkt.com/handbal , maar nog succes in de hoofdklasse volgend seizoen.

• Ben Tetteroo

Beste peter,

ook ik vond het prettig om met jou in discussie te gaan.

Wat betreft de naam SOS-Kwieksport moet ik toe geven dat wij ongeveer een jaar of 10 geleden bekend stonden als hakers en agressief. De hele vereniging is hier mee aan de slag gegaan en we krijgen nu regelmatig complimenten over ons gedrag. We delen wel eens uit maar wie doet dat niet in handbal.

Dit jaar gaan we zelfs zo ver dat we de kleur van onze shirts aan gaan passen. Deze zijn altijd overwegend rood wat agresief overkomt en bij de nieuwe kleding die we vanaf het nieuwe zaalseizoen gaan dragen is het overwegend zwart met een klein beetje rood.

Je weet hoe het gaat, een slechte naam heb je binnen een seizoen , maar al speel je daarna gewoon en fatsoenlijk handbal duurt het een flink aantal jaren voor de naam gezuiverd is. Zodra er maar iets gebeurd is het “ ja hoor dat is SOS weer ”

Spreek je later nog wel eens

Groetjes, ben

• Nr13

Ik heb wel zin om bij jullie te komen heb het bij saturnus wel gezien hoeveel krijg ik betaald bij jullie en krijg ik dan ook een auto van de club?

greetzz.. de nummer 13 van saturnus

• 7 meter

doe zelf maar een voorstel en wat de auto betreft we hebben geen keus, alleen een Hummer.

• #2.

Saturnus`72 Ridderkerk neem ik aan, Nr13?

• heineken

Voor Nr13 is een botsauto beter, Kan ie alles op z'n pad lekker alles slopen!!!

• Nr13

hahaha het is graag of geel heb aanbiedingen zat….

• JJ

Kwieksport is toch dat team met die schlagers en zagers? Owja, lees het nu in het topic….