Gezocht

• Ben Tetteroo

De heren van SOS-Kwieksport gaan in het seizoen 2008-2009 voor het eerst in de hoofdklasse spelen. Uiteraard zijn wij op zoek naar versterking in de breedte voor onze selectie. Dus als je gaat verhuizen richting Den Haag of je wil eens een stapje hoger dan regio handballen neem even contact met ons op.

Groetjes, Ben

• swing

Hahahahahahhahahhahahahahahhahahahahaha

Er zijn wel betere clubs te verzinnen waar je dan kan spelen

• Pinoo

Ja als je dan hogerop wil ga je toch niet naar SOS

• Ben Tetteroo

Jammer dat alleen jalourse losers reageren op dit bericht

• Norrit

Niet voor het een of andere, maar jullie kunnen toch zelf een bel-ronde starten?

Je zult toch wel weten wat de potentiële talenten in jullie regio zijn. Lang leve het internet, er zijn genoeg kanalen om met spelers direct in contact te komen (o.a. hyves?).

Zou leuk zijn als elk team van elke club hier een aanvraag zou doen voor nieuwe spelers. Wordt een drukke pagina dan…

En nu weet ik niet wat voor een functie jij (Ben) bij die club hebt, maar ik hoop niet een al te hoge. Want als je als bestuurder of trainer termen als “jaloerse losers” hanteert zou ik op voorhand al niet meer komen (als ik al interesse zou hebben)…

En om al meteen een antwoord op je reactie op dit bericht te geven.

Ja, ik ben jaloers dat ik niet in de buurt van Den Haag woon en daarom komend seizoen niet voor jullie kan handballen (ahum)…

• Norrit

En wat zie ik, je hebt daadwerkelijk een bestuursfunctie (Voorzitter TC).

Wie is er nu de loser?

• Ben Tetteroo

Gelukig valt er nog wat te lachen op dit prikbord.

Ik doe gewoon onder mijn eigen naam een open en eerlijke oproep inplaats van het achterbakse gekwansel wat normaal gebeurd in de handbalwereld.

Wat betreft mijn functie´s bij SOS-Kwieksport ( trouwens norrit wel leuk dat je de moeite hebt genomen om dit na te kijken ) ben ik niet alleen bestuurslid maar ook voorzitter van de technische commissie, trainer van dams 2, teambegeleider van de herenselectie, enz.enz.

Zo nu heb je een volledig beeld van mij.

Mocht je me ooit tegen komen spreek me dan gerust aan ik vind het altijd leuk om met mensen zoals norrit,pinoo en swing te praten.

Groetjes, Ben Tetteroo

• squinty

whooooow jonges… wat een onzin dit!!!

het lijkt mij gewoon een normaal bericht dat hier neerzet wordt…

NATUURLIJK kan je ook naar Wings of zelfs Hercules gaan als je van Regio niveau komt, (zou ik persoonlijk doen) maar het bericht naar buiten brengen dat er interesse is in nieuwe spelers is vrij normaal lijkt me..

miss als SOS dit seizoen goed presteerd dat ze dan wat interesse krijgen :)

• Henke

Hoi Ben. De echte Pino kun je ieder dag zien bij Sesamstraat. Goed programma met meer nivo dan wat Pinoo hier en daar wegtikt

• Norrit

Ach Ben, je mag best eens langskomen. Doen we een gezellig biertje…

Ik ken SOS niet als club/team, maar stoorde me alleen aan je uitlating hier. Als je al een serieuze oproep doet, blijf dan in alle gevallen positief. Termen als “jaloerse losers” horen daar dus absoluut niet bij!

Op de een of andere manier is het image van je club al niet al te hoog (gezien de reacties van de anderen, kan niet nagaan of dit op waarheid berust is) en dan doe jij er nog een schepje bovenop. Niet slim dus…