Inkrimping naar 10 teams bereikt?
Zijn BFC en Tachos klaar?
De inkrimping is duidelijk bereikt al spelen er volgend seizoen helaas nog wel steeds 12 teams in de eredivisie.
Het NHV wil graag zien dat in de eredivisie de 12 beste teams van Nederland handballen. We kunnen wel stellen dat dit aankomend seizoen absoluut niet het geval zal zijn.
Volendam, Hellas, Bevo, Aalsmeer zijn de 4 toppers, Quintus wordt de verrassing!
E&O, Sittardia (topteam), VenL (talententeam) en Ha R&O liggen dicht bij elkaar!
Nieuwegein ontspringt weer net de dans.
BFC en Tachos zullen en hele competitie speelbal zijn voor de rest van de teams.
BFC is niets meer van over en bij Tachos worden Erwin Jansen en Remko Sonnemans de “steunpilaren” (Hmmmm….?)
De 12 beste teams zitten dus niet in de eredivisie (helaas maar waar). Ik denk dat er volgens seizoen zeker 8 tot 9 teams in de eerste divisie sterker zijn dan BFC en Tachos!
(Bevo2, Aalsmeer 2, en Volendam 2 sowieso al. Maar ook, Hurry-Up, Swift, White Demons, MHV en Internos zullen sterker zijn.
Als je naar het handbal kijkt hadden de limburgers niet zo eigenwijs moeten zijn en gewoon met 1 sterk (topteam) de eredivisie in moeten gaan. Had Swift er in kunnen blijven en had Hurry-Up er extra bijgekomen als winnaar van de nacompetitie.
Volgens mij had je dan een aantrekkelijkere eredivisie gehad met 6 tot 7 toppers tw. Volendam, Hellas, Bevo, Aalsmeer ,E&O, HV Limburg (topteam) en je had een zestal teams gehad die van elkaar kunnen winnen en verliezen en daarom degradatiestrijd met directe degradatie voor 1 team bijzonder interressant en leuk gemaakt! Ha R&O,Nieuwegein,Hurry-Up, Swift, Tachos en Quintus! Waarvan denk ik Ha R&O en Quintus de beste van deze groep zullen zijn en dicht tegen de toppers aan zullen zitten.
Leuke discussie denk ik!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?