handbalverkiezing zaak van eer of gemanipuleer

• mb

Moeten we niet af van de handbalverkiezing?

Het blijft toch vreemd dat sommige spelers er in de avond en nachtelijke uren, soms binnen een kwartier, meer dan 100 stemmen er bij krijgen.

Dus, gaat het om de eer of is het gewoon gemanipuleer?! Wat is dan de waarde van de verkiezing?

Het blijft toch ook altijd weer teamwork!!

• oki

oke nog 3% en we staan bovenaan leuk toch? of niet…… wat een flauwekul allemaal, niet oranje waardig toch?

• vakantie

ja hoor het is gelukt gefeliciteerd, zeker 200 keer drukken in 1,5 uur tijd als dat geen nieuw record is!!! nu lekker op vakantie venus!

• bubbel

Hoe kan je dat zien dan, dat iemand zo vaak gestemd heeft??? Ik volg de uitslagen ook regelmatig maar zie alleen percentages…..

En ik kon via de computer maar 1 x stemmen dus hoe kan je dan 200 x stemmen??

Ben benieuwd!

• vakantie

Ach “bubbel” heel eenvoudig.

Je verwijdert de cookies en het stemmen kan weer opnieuw beginnen.Simpel.

Doe vooral mee aan die onzin.

• bubbel

Ow okey…?????

Klinkt heel simpel maar ik heb echt niet zoveel verstand van computers…. wat zijn cookies??? hihi

Enne ik was niet van plan om mee te doen hoor…. een keer stemmen is genoeg!

heb ook nog andere dingen te doen.

• Robert de Niro

blijkbaar weten anderen idd meer van computers dan bubbel of bijv de mensen bij het nhv die deze verkiezing hebben gestart. Een verkiezing is top en dat moet zeker blijven, maar er had iets langer over nagedacht mogen worden, bijv hoe deze internetfraude zou kunnen voorkomen. Het is gewoon zonde dat hierdoor eigenlijk niet de echt beste spelers verkozen worden.

snelle blik op nhv.nl):

hoekspelers:

Jorn Smits van V&L met 19,7 procent

Barry Bol van Hellas met 16.4 procent

voor

Joris Witjens met 14,5 procent en

Bobby Schagen met 11.5 procent

en na Leon van Schie komt Barry de Jong

of Patrick Miedema na Eelco Overkleeft en Remco Hagen.

jammer van iets wat een echte verkiezing had kunnen zijn. Had bijv aan alle ingeschreven spelers in de eredivisie ofzo een formuliertje gestuurd of een inlognaam, weet ik veel verzin iets maar niet dit. helaas.

• bubbel

Nou deze percentages zijn toch niet heel raar???

Volgens mij bedoelt oki meer de dames kant of niet???

• Robert de Niro

wie is jorn smits en barry bol heeft prima gespeeld dit jaar maar die poolse gast speelde eerst meer en barry bol valt totaal niet te vergelijken met bobby schagen dus die percentages zijn wel degelijk opvallend en dat geldt ook voor een linkerhoek/middenopbouw van nieuwegein voor bijv Sebel, Beers, klemann, roest, die andere opbouwer van aalsmeer, joeri verjans, en noem er nog maar een paar op.

ik heb niet echt naar de dameskant gekeken

• vakantie

Ook bij de dames zijn sommige uitslagen echt verassend te noemen.

Het is tegen elkaar opbieden. Als de 1 een % hoger is, kan je er op wachten wat er gaat gebeuren!