Verschil scheidsrechters

• Hexer

Zaterdag in Volendam vd Helm/Wiebrands die het best goed deden en in ieder geval niet flauw floten.

Een mooi duel met waarbij de scheidsrechters niet opvielen door te overdreven te straffen.

Vandaag een trieste vertoning van Bol/v. Eck, die mannen fluiten veel te flauw en zijn niet consequent, daardoor weet je ook bijna nooit wat er gaat gebeuren en wanneer er een straf komt. Gelukkig niet al te veel invloed op de uitslag gehad want Quintus speelde met vlagen bijzonder slecht en dus V.O.C. terecht gewonnen ondanks de belachelijke hoeveelheid gemiste 7-meters.

• moaningmhyrtle

de 7-meters zijn gewoon mooi gestopt door de keepster van quintus.

wat ik me altijd afvraag bij dit soort berichten is of jezelf weleens hebt gefloten.

als je dat nooit hebt gedaan, probeer het eens, dan weet je hoe het voelt om in het veld te staan en als je wel scheidsrechter bent dan weet je dat je geen comentaar dient te leveren op je collegascheidsrechters op deze manier.

• Hexer

Uiteraard ben ik zelf scheidsrechter en weet ik dat het heel normaal is dat je op een dergelijke manier comentaar op elkaar levert.

Er was gewoon een groot kwaliteit verschil tussen de wedstrijd zaterdag en de wedstrijd zondag bij de scheidsrechters, als je het ziet en niet noemt kan er ook niemand iets mee doen.

• roosje

gelukkig zijn scheidsrechters ook maar mensen. . . . . . . . . .

• moaningmhyrtle

je mag best commentaar hebben op je collega's maar niet op deze manier

• Reneeke

Ik snap het probleem niet, bij handbal vallen zoveel goals dat fouten van scheidsrechters nauwelijks uitslagen kunnen beinvloeden.

En zolang scheidsrechters minder fouten maken dan de spelers moet je daar niet flauw over doen.

Alleen als scheidsrechters bewust het spel proberen te sturen mag je commentaar hebben, maar dat zie ik zelden.

• Norrit

Moet je eens wat vager in de lagere regionen naar de heren in het zwart gaan kijken. Kan je wel een paar voorbeelden opnoemen…

Overigens betwijfel ik ook nog eens of ze het bewust doen…