overstap van E&O naar Hurry Up

• jampie

Saskia Lambers en Rick Phillips allebei naar Mannak/Hurry Up

• FritZ

Toch jammer van vanavond Jampie

Misschien wat meer tijd steken in daden dan in moddergooien! Succes

• Reefteef

lijkt me weer een blijk van het wanbeleid van E&O

• Deksels

Wordt nog pittig voor Peter Portengen..

• Hondsrug10

Waarom? E&O had de afgelopen twee jaar een smalle en kwalitatief niet sterke selectie. Hoeveel speelminuten heeft Philips de afgelopen twee jaar gemaakt? Heel weinig. Het is een groot talent, maar hij lijkt er soms met zijn kop niet bij te zijn. Misschien is de eerste divisie bij Hurry Up wel het juiste niveau voor hem om veel speelminuten te maken, de schroom van zich af te gooien en nu een seizoen lang echt laten zien wat hij in huis heeft. Dus geen wanbeleid.

• Skijs

Nou ik kan je vertellen dat t echt niet de bedoeling was om hem te laten gaan…

• tony handbal

Ik denk dat het gewoon om de centen gaat!

• Hondsrug10

Ze hadden hem liever gehouden. Daarom heeft hij wel een aanbieding gekregen. Hurry Up bood meer, dan is ie vrij om te gaan. Maar dan niet slap gaan lullen over het niveau op de middag training. Gewoon eerlijk zeggen waarom je weggaat en er is niemand die het je kwalijk zal nemen. Misschien vinden ze het jammer in Emmen maar dat is logisch als je zes jaar bij de club bent.

• Skijs

Ach E&O belooft ieder jaar weer van alles en nog niks… Misschien was hij het na 6 jaar ook wel een keer zat…

• Reefteef

joah, E&O is over t algemeen veel praatjes maar weinig nakomen… toch jammer voor zo'n club

ben benieuwd hoe het gaat met de nieuwe aanwinsten bij E&O