Tis toch niet waar he....

• ArjanKotser2

MHV heeft de hoop op een plek in de eredivisie nog niet opgegeven. Op 24 april komt er meer duidelijkheid over de fusie van drie Limburgse eredivisieploegen. Als er twee plekken open vallen, gaat MHV actie ondernemen om een van die plaatsen te pakken te krijgen….

Ga eerst maar eens actie ondernemen om een andere sporthal te regelen!!

Home table Pl. w d l Pts. Goals Diff.

1 TB Europe/MHV'81 13 11 2 0 24 : 2 394 : 335 59

Away table

5 TB Europe/MHV'81 13 5 0 8 10 : 16 380 : 400 -20

Dan zullen de punten volgend jaar alleen in thuiswedstrijden gehaald worden in de eredivisie……

• Kretzschmar73

Nou dan word het een leuke competitie ….met in iedergeval elke thuiswedstrijd in Mill vreselijk handbal om aan te zien….

Een journalist van het hanbal-genootschap ging op onderzoek uit bij het Millse MHV

J; Goede avond u bent aan het trainen zie ik…

H; Ja we hebben een belangrijke wedstrijd tegen Hurry-Up en aangezien we die

thuis eventjes afgeschoten hebben zullen we het nu daar ook ff doen en dan

winnen wij de na-competitie…

J; Oke oke dus spannend weekend voor de boeg maar hoe gaat u dat voor elkaar

krijgen er word bij Hurry-Up met Hars gespeeld……

H; owh…eeuh jah eeuh hars….wat is dat meneer de journalist…

J; Maar mijn jongen toch u speelt toch vaker uit-wedstrijden en daar word overal

hars gebruikt…hars is dat kleefmiddel waardoor je betere grip op de bal hebt en

daardoor atractiever kan spelen…

H; Owhh dat spul die stroop-rommel…tja meneer de journalist wij doen dat alleen

op de pannekoeken en vinden dat raar dat men dat op de bal doet en waarom

is het daarmee atractiever….

J; Nou mijn jongen je kunt door dat je beter grip heb dus eens een leuk

draaiballetje gooien of een met een vlieger scoren…en daar komt het publiek

voor leuk,spannend en geweldig handbal

H; Maar meneer de journalist kunt u mij uitleggen wat een draaibal is daar heb ik

nog nooit van gehoord en…een vlieger…???? Dat is toch een kinderspeeltuig

waarmee ze buiten gaan spelen als de wind waait……

J; Mijn jongen ik leg het je na de wedstrijd wel uit dat beloof ik

H; Oke meneer de journalist tot dan!

• hars

Het erge is ze spelen zelf wel met hars in de hal maar zeggen tegen tegenstanders dat er niet met hars gespeeld mag worden. Ze laten ook ballen controleren etc. Maar zelf mogen ze het goedje wel hanteren. Misschien moet het NHV daar eens wat aan doen.

• #4 - Barry

Misschien is nummer laatst Swift wel sterker als antihars-handballers uit Mill?