nacompetitie ronde 6,de beslissing!

• kieperkiller

wedstrijd1:hecules - mhv.

eve op een rijtje.

mhv was niet in goede vorm,en kwam niet in goede vorm,hurry-up was gewoon op alle fronten beter.

alleen jammer dat doelsaldo te ruim werdt.accepteren en door naar de volgende pot.

mhv zal er alles aan doen om een goed resultaat neer te zetten,tegen hercules.

wedstrijd2:hurry-up - udsv.

udsv komt niet naar hurry-up om afgeslacht te worden,hurry-up wint,maar nipt.

wordt het een rekenavondje of….

ben benieuwd!

succes udsv.

• Lauwe

wordt een rekenavondje of…

nouja, of niet

• ArjanKotser2

Hehe eindelijk een paar weken rust zonder dat gezwets van MHV….

Wat een kat in het bakkie leek, is toch niet helemaal uitgekomen:

De enig overgebleven concurrent MHV won wel de uitwedstrijd tegen Hercules met 22-32 maar de ploeg uit Zwartemeer werd algeheel periode kampioen op basis van een veel beter doelsaldo.

Volgend jaar eindelijk met hars proberen??

• johanna anneke

We misten je al een paar weken het ging te goed. Gelukkig je bent erweer.

• Een Prikbord lezer

Wanneer houdt dat gezeik over hars nou op ???

De gemeente bepaalt, wat wel en niet mag in de sporthal.

• Amsterdammertje

Ik denk dat Mill huilt, waar het eens heeft gelachen.

Ik denk dat Mill huilt, want het doet zo'n pijn.

Ik denk dat Mill huilt, volgend jaar weer proberen.

Ik denk dat Mill huilt, nu zonder chagijn.

• sumy

Jullie zijn er ook nog niet!! Amsterdammertje..

• Kretzschmar73

Ik denk dat Mill eens met de gemeente moet praten zodat er vlgns seizoen met Hars mag gespeeld worden….

Zoniet vind ik dat het NHV moet optreden en hun uit moet laten wijken naar een sporthal waar wel met hars mag gespeeld worden…

Het is gewoon competitie vervalsing wat daar gedaan word wil wel eens zien hoeveel ze thuis winnen als er met hars gespeeld mag worden….

• johanna anneke

Wat een idee, dat daar nog niemand eerder aan gedacht heeft, of misschien toch en weet je ze kregen al vaak nul op het rekest. En wat betreft in een andere hal spelen, die zitten VOL.

• Kretzschmar73

hm….ik voel hier enige irritatie….of is het waar dat jullie weer net niet de nacompetitie gewonnen hebben doordat je tegen een goede ploeg met hars speelden….