Beslissingswedstrijden 1ste en 2de klasse brabant

• Mae

Weet iemand de uitslagen van de beslissingswedstrijden die vandaag gespeeld zijn?

GHV - Desk - handhaving / degradatie 1ste klasse

HVW - Swift Helmond voor promotie naar 1ste klasse

Habo 95 - Helios 72 handhavind / degradatie 2de klasse

Zijn er nog meer beslissingswedstrijden gespeeld?

• Goirle

GHV -Desk 14-14

Door beter doelsaldo blijft GHV in de 1ste klasse…

• HandballerxXx

Ghv desk weet ik niet.

HVW - swift helmond heeft swift helmond gewonnen met 18 -17 maar swift zou genoeg hebben gehad aan gelijk spel.

swift was gewoon de ervaring die uiteindelijk had gewonnen ze hielden koppie erbij en hebben gewoon goed uitgespeeld.

habo 95 - helios 72 heeft habo in de laatste seconde gewonnen met een penalty terwijl helios genoeg had aan een gelijk spel habo verdient gewonnen zit meer in als helios vind ik zelf.

• K1

test

• K1

GHV-DESK

Hoorde dat DESK gedegradeert is…. Hoorde ook dat die wedstrijd in Goirle was. Hoezo neutraal terrein??? Bond heeft weer liggen slapen geloof ik….

• GHVnr.4

ookal was het geen neutraal terrein.. volgens mij heeft het geen werking gehad op de wedstrijd als je mag lezen dat het 14-14 is geworden….

• K1

Zou ik ook zeggen Pauline, als ik bij GHV zou spelen.

Maar vooruit, als jij zegt dat het geen voordeel is om thuis te spelen dan geloof ik je op je woord….

• Nr. 16

Flauw dat het op deze manier zo lekker gezellig is.

Het was bij ons omdat er in Boekel geen plek meer is, en omdat wij één van de weinige verenigingen zijn die het niet via de gemeente hoeven te regelen. Vandaar.

Dus, niet zo onaardig. Het was een superspannende wedstrijd, het had ook heel anders kunnen aflopen. Nu hadden wij een keer een penalty mee de laatste seconden, ipv andersom. Want dat hebben we vaak genoeg wel gehad.

In ieder geval, wij konden er ook niks aan doen dat het bij ons was. Maar goed, we hoeven ons ook niet te verantwoorden, denk jij maar wat je denken wil!

Gegroet

• K1

Niet verantwoorden :-D ?

Zeg al, geloof jullie op je woord. Jij ook Loes ;-)