Recordscore

• insider

Je moet ook respect hebben voor je tegenstander.

• Seeg

Ik vind dat je bij de jongere jeugd (D en C) er best rekening mee kan houden. Daar gaat het voornamelijk om het plezier in het spelletje. En dan is het de taak van de coaches en de scheidsrechter, denk ik…..

Maar bij de B en A jeugd (en daar gaat het in dit geval om) lijkt het al veel meer op handbal om het echie en mag je van mij de tegenstander best een lesje leren. Hoort er ook bij….. Maar als winnende coach kan je zulke tegenstanders ook ‘gebruiken’ om eens wat nieuws uit te proberen.

• ognib

Ik heb meegemaakt dat twee teams van dezelfde club tegenelkaar speelden en

“het eerste”stond met 30 doelpunten voor en nog flipte de coach uit omdat er een keer naast geschoten werd. Het ging om een gemengd d-team. Later vernam ik dat de coach is terechtgewezen door collega en bestuur

• breakie break

als je goed leest gaat dit om Foreholte A1 en niet om rijnstreek. Foreholte heeft zich ook uit de competitie getrokken omdat ze afgeschoten werden. Maar ook de BM wedstrijden mochten niet baten voor ze

• Cor

Ik lees wel goed hoor breakie! heb het over een aantal jaar geleden niet over dit jaar.

• #2.

@ Cor: Als dat het zaalseizoen van de HAJ 2004/2005 2e klasse was weet ik welk team van Rijnstreek je bedoelt.

• floris-jan

maak er maar 61-1 van:P Onze keeper scoorde gewoon 2x van zijn eigen doel:P was niet echt leuk meer. Was trouwends ons kampioenswedstrijd ook nog:P

• breakie break

sorry cor ik dacht dat het over dit seizoen ging

• roosje

Er is geen enkele spelregel die vertelt dat het voorkomen van een monsterscore de verantwoordelijkheid van de scheidsrechter is. Dus reglementair kan hij of zij er niets aan doen.

Zelf ben ik wel van mening dat het handbal hier niet mee gediend is en verzoek de winnende coach om bijvoorbeeld zijn kleinste speler in het doel te zetten.

Als de coach dit niet wil is het helaas…..

• squinty

Pindakaas..