Recordscore

• Henke

DJA van saturnus '72 heeft in een officiele wedstrijd met 46-9 gewonnen. Is dit een record? Qua doelpunten voor of qia verschil. Welk team heeft beter gedaan?

• Boenaan

Ik heb in de jeugd weleens met 66-6 van KIC gewonnen

• 123

portugal heeft weleens met 67-4 gewonne van engeland

• Een Prikbord lezer

Ik vind dit geen record. Het is je tegenstander vernederen. Dit kan nooit de

bedoeling zijn bij jeugdwedstrijden !!!!!!

• Pieter

De B Jeugd van V&L aantal jaren terug won met 74-14 van Manual Venray, Warmunda won met 61-3 van Westlandia (ook b jeugd)

Rijnstreek verloor meerdere malen met 57-14, 53-11 van Hercules en Quintus in de A jeugd.

• Köningsleit

heb ooit een keer met 71-10 gewonnen..dus geen record score. ook een keer met 49-41 gewonnen. niet meeste verschil maar wel aardig veel goals

• Ibu10

Ik kan hier niet blij van worden. In hoeverre houden jullie rekening met de tegenstander? Volgens mij speelt iedereen toch voor zijn of haar lol. Als je zoveel sterker bent dan je tegenstander moet je andere prioriteiten gaan stellen in een wedstrijd. Maak het jezelf zwaarder, geen break-outs, niet meer tippen, eerst rond spelen die bal, wisseltjes, loopsystemen oefenen e.d. En niet er zo veel mogelijk achter een keeper knallen. Er is zat te bedenken waardoor een wedstrijd voor beide partijen leuk blijft. Bedenk maar zo, hoe meer mensen er gaan handballen en blijven handballen, hoe meer kansen jullie krijgen om je te blijven ontwikkelen, meer tegenstand gaan krijgen en uiteindelijk hebben we daar allemaal baat bij. Wordt de handbalsport groter in aantal. Met het vernederen van een tegenstander worden zij doorgaans niet gemotiveerd om lekker te blijven ballen. En dat is toch jammer?

• insider

Ligt hier ook niet een taak van de scheidsrechter?

Volgens mij is er een tegel dat hij om deze reden en

wedstrijd kan staken.

• Ibu10

en volgens mij ligt hier ook een taak van een coach

• jopiedewit

Dit is een reactie van frustratie, zeker zelf vaak afgeschoten in je jonge jaren…….als het zo makelijk gaat is voor jezelf de lat zo hoog leggen om je tegenstander proberen op de 0 te houden en zelf zoveel mogelijk scoren, het moet toch niet zo zijn dat de sterke zich aan moeten passen aan de zwakkere…..moet niet gekker worden