Top handbal Limburg!!!

• Pinoo

Wie weet wat er gaat gebeuren als dat door gaat in Limbo land??? Schuiven er dan extra teams door naar de Eredivisie en worden dan de plekken uit de 1tse divisie opgeveuld met teams uit de hoofdklasse??? Wie kan mij vertellen hoe dit zin???

Gr Pinoo

• Delta

Lijkt me niet dat er nu extra teams uit eerste divisie door gaan schuiven. Dat maakt de kwaliteit van de eredivisie alleen maar minder denk ik.

• insider

Weet jezeker dat alles komend seizoen al dor gaat?

Heeft het misschien iets te maken met 1 April????

• swing

Als je wilt weten hoe het gaat moet je even het geluidsfragment op handbalstartpunt luisten van Guus Holscher en Matin Booiman. zij leggen uit wat de meest logische oplossing gaat worden. Als de eredivisie uit 12 teams blijft bestaan promoveert er een extra team uit de eerste divisie. Uit de hoofdklasse schruift er dan ook een team door naar de eerste divisie. De 3 limburgse clubs krijgen dan allemaal een plek in de hoofdklasse en het tophandbalplan krijgt een plek in de eerste divisie en de eredivisie.

Ben wle benieuwd eigenlijk wat er gaat gebeuren met de clubs als zij hoofdklasse gaan spelen. Zullen zij hier kampioen worden en zo ook naar de eerste divisie promoveren?

• Sleegertje

Vanmorgen stond in het Eindhovens Dagblad dat de fusie van de 3 limburgse teams niet doorgaat.

Groetjes Rene

• insider

En wat gebeurd er als ze dan weer promoveren en in de ere divisie spelen?

Gaat men dan nog spelers afstaan aan het topteam?

Misschien is dat dan weer de doodsteek voor het hele plan!

Het is een goed initiatief, maar het moet goed omschreven en duidelijk

neer gezet worden. En dan bedoel ik vanuit het NHV.

• ploppie

En ik wilde je net nog wel een duidelijk antwoord geven. Dan raak je aan het wachten op een duidelijke uitleg van het NHV…

• Pinoo

Nou ik ben wel benieuwd hoor!!

Afwachten dan maar!!!

• Gianni

Lekker fuseren met de clubjes….. dan liever failliet.

• Elle Wijsneus

Het is niet eens een fusie…. er komt gewoon nog een vereniging bij… “Topteam Limburg”

Dus 4 ploegen in een omtrek van 8 km van elkaar… Hoe zal het gaan als V&L, BFC of Sittardia zich vanuit de hoofdklasse ook weten op te werken naar de eredivisie?